Bosch KGE36AW41 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36AW41 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kari de Vries 14-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Het is een super stille koelkast.Mooie vormgeving. Handig in gebruik want koelgedeelte is op sta hoogte in tegenstelling tot mijn vorige koelkast die ook veel meer lawaai maakte ( vanaf het begin) Producten worden goed gekoeld.En lekker ruim vriesgedeelte. Over duurzaamheid kan ik niks zeggen.

P. Van hest 10-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Mooie ruime koelkast met drie vriesladen. LED verlichting geeft helder licht. Laden uit de freezer zijn makkelijk uitneembaar en hebben handvatten. Verplaatsbare scheiding in de groente/fruitla is erg praktisch. Ook de duidelijke temperatuuraanduiding op het front van is een plus. Kortom een koelkast om koud van te worden!

Ingrid Doodle 07-04-2014

In 1 woord "geweldig".
Deze koelkast van Bosch is makkelijk in gebruik,
eenvoudig in te ruimen met veel overzichtelijke
vakjes en plateaus. De vriezer oogt klein, maar
toch kun je er veel in kwijt door de grote
middelste lade.

J.a.ter Mors 06-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Ik ben sinds kort in het bezit va een koel vries combinatie van Bosch.en we zijn zeer tevreden over het gebruiksgemak en de zeer praktische in deling van de kast. We zijn blij dat we een goede aankoop met Bosch apparatuur hebben gedaan.

CherryTwins 05-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Ik heb deze kast nu ruim twee maanden ; Meteen verliefd geworden op de vormgeving met weggewerkte "handels" in de deur met zilveren accenten .En hij draait echt geruisloos. Spullen blijven weken goed in de extra gekoelde box. Echt een topkast !!
Heb hem gekocht om er lang plezier van te hebben en met hart voor het milieu (A+++) Over de duurzaamheid geen twijfels, ik denk ook een 10 , maar heb hem pas gekocht.....

ik_wil_er_1_kopen 26-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Wat een heerlijk stille koelkast. Hij doet onopvallend zijn werk en biedt veel ruimte. We zijn er flink op vooruit gegaan tegen veel lagere energiekosten. Ook de No-frost eigenschap is fijn.

K36 25-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Sinds een aantal weken siert deze prachtige vrijstaande Bosch koel-vriescombinatie onze keuken. Ondanks de forse afmetingen oogt het apparaat bescheiden door het strakke design (o.a. vlakke deuren en verzonken handgreep). Het gebruiksgemak lijkt voorop gestaan te hebben bij het ontwerpen van dit produkt. De fraaie LED-verlichting nodigt je uit om de deur te openen. De beide indelingen bieden veel ruimte aan diverse soorten produkten. Met een simpele beweging is de indeling aangepast aan je persoonlijke voorkeur. Doordat de vrieslades doorzichtig zijn, trek je altijd meteen de juiste lade open. Geen plaats meer in de koelkast voor de springvorm met daarin je zelfgemaakte taart? Het variabele legplateau biedt uitkomst! De geluiden die het apparaat produceert, vallen nauwelijks in het gehoor. Me de optie 'vakantie-modus' en de alarmfuncties spaar je niet alleen het milieu, maar bespaar je ook op je energierekening.
Kortom: dit produkt verdient het om aangeraden te worden bij anderen!

duo1960 14-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Na een week weten we nu al dat we na rijp beraad een goede keuze hebben gemaakt. De vormgeving viel direct in de winkel al op, mooi strak zonder uitstekend grepen voor koel-en vriesdeur en met een subtiel gebogen voorfront. Het geluid hoor je slechts als de deur geopend is geweest en het systeem weer aanslaat, maar is prettig zacht. Het chilvak voor vleeswaren en vis is een prima oplossing voor het goed bewaren van deze toch kwetsbare en en snel bederfelijke waren.
Het alarm biedt zekerheid; regelmatig liep ik nog weer terug omdat ik niet wist of ik de niet overtuigend sluitende deur van onze oude koelkast wel goed had aangedrukt. 's Morgens ontdekken dat de hele nacht de deur op een kier is blijven steken kan nu niet meer gebeuren en dat is echt een handige en prettige check!
De indeling is heel praktisch: het uitklapbare rekje voor flessen om te leggen is leuk, hoewel we het nog niet gebruikt hebben. Ook het in hoogte verschuifbare rekje in de deur is makkelijk. In eerste instantie kwam ik met het eruit halen van een pak melk steeds tegen de onderkant van dat rekje erboven aan, maar las in de gebruiksaanwijzing dat dit in hoogte verstelbaar is. Zo is dat ook weer opgelost!
Kortom, we hopen vele jaren plezier te houden van deze aankoop!

Elona Welles 05-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Zeer praktische koel-vrieskast mooie indeling.
Erg stil vorige Bosch kogelvrijst combinatie (20 jaar oud).
Was al stil maar deze nieuwe is nog beter,en functionele.
In de winkel ondanks de grote keuze aan merken toch weer Bosch
Gekozen.
Levensduur verwachting is voor ons de belangrijkste keuze en energie
Verbruik

Trees52 26-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Het is een mooie koelvriescombinatie. En A+++ dus zuinig met energie. Van binnen ruim en overzichtelijk. goed licht. Geen uitstekende handvatten. Maar wel hoor ik nog steeds geluid als hij aanspringt. Het hoort maar 38 db te zijn. En het zou stil zijn. Maar ik hoor het zachte brommen.

orhan058 23-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Ik heb veel merken gehad zoals indesit,aeg,samsung maar geen goede ervaring aan overgehouden heb ook nog steeds een wasmaschine van bosch zeker 7 jaar oud en nog steeds heeft hij ons niet in de steek gelaten .hij werkt nog als een klokje terwijl al die andere merken na 1 jaar al problemen liet zien .vanwege mijn goede ervaring met mijn bosch wasmachine ,heb ik een koel/vries koelkast aangeschaft van bosch sinds december echt een mooi ding qua vormgeving en super geluidsloos dus fabrikant van bosch bedankt voor een geweldig product van jullie.

RTH1940 20-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van deze koel/vries combinatie en tot nu toe zeer tevreden.
Het gebruiksgemak is perfect, ook de draairichting van de deuren omdraaien was een fluitje van een cent.
De vormgeving van binnen is echt mooi, over de buitenkant heeft ieder zijn smaak.
Na het aanzetten van het apparaat was het geluidsniveau ruim binnen de voor ons gestelde waarde.
Over de duurzaamheid kan ik geen nog oordeel geven maar dat onze Liebherr in zes jaar tijd tweemaal kapot ging, hopen wij er ook, met onze net nieuwe Bosch vaatwasmachine, er erg lang plezier van te hebben.

rth1940 10-06-2014

Na ruim een half jaar in gebruik is het nog steeds een goede keus geweest.
Het energie gebruik is duidelijk laag.
temperatuur in koelkast 6 graden en het vries gedeelte min 18 graden .

Johan'74 19-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

De koelkast pakt lekker beet bij het opendoen. Dan heb je direct goed overzicht bij het openen door de goede zuinige ledverlichting.Ik heb al een paar keer aan de achterkant geluisterd of hij wel aan staat zo stil is hij qua geluid (ook geen geborrel)Ik vernam dat bij andere revieuws bij model kge36aw40! Min puntje: 1.5 liter flessen kunnen staand alleen in één deurvak en anders moet je een glasplaatje verwijderen! Liggend is er genoeg ruimte. Kortom: we hebben hem een paar dagen, maar ben vooralsnog heel tevreden en dankbaar voor deze mooie, zuinige koel-vries combinatie. Met vriendelijke groet, Johan.

su1310 18-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

De koelkast qua vorm is een eyecatcher. Het tilt je keuken naar een ander level.
geen last van gebrom of gezoem, heerlijk.
van binnen is het heeel ruim ideaal voor feestdagen of bezoek of gezinnen
ook heel belangrijk, heel zuinig in gebruik

R Steunenberg 17-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Deze koelvriescombinatie heeft een mooie moderne vormgeving en is geluidsarm. Lekker ruim en een aanwinst voor de nieuwe keuken.

R. Beld 14-02-2014

Ruime gebruiksvriendelijke koeling.
overzichtelijk, ruim voldoende bergruimte.(gezin bestaand uit 4 personen)
Goede verlichting, veel ruimte voor groente en fruit
dat ook nog eens lekker lang vers blijft.
De vriesruimte is ruim en overzichtelijk door de diepe transparante lades.
Zeer duurzaam, milieuvriendelijk en zuinig in gebruik.
Het geluidsniveau van de koel/vriescombinatie wordt door ons ook absoluut niet als storend ervaren.

van Pinxteren 12-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Een aanwinst voor iedere keuken, [probleemloos te installeren.
Geen uitstekende handvaten.
Duidelijke temperatuur weergave en led verlichting.
Een aanrader.

E.E. Ormel 10-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Mooie, zuinige koelkast met een extreem laag geluidsniveau.
Enige minpuntje is de wat te grote chillerbox voor vlees en vis. Neemt relatief teveel ruimte in.

Paulussss 03-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Mooie en handige koelvries combi. Maakt wel borrelgeluidjes uit het koelsysteem, maar is niet storend als deze in een bijkeuken staat. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Ruime vriesvakken. Het flessenlegrekje heb ik eruit gehaald. Onhandig.

Vries en koel afzonderlijk te regelen en aan of uit te zetten. Handig.

christina 28 02-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Geweldige Koel/vriescombinatie.Vooral het goede licht, vakantiestand ,alarm,als hij te lang open staat en de ruimte maakt het voor mij een aankoop, waar ik geen spijt van heb.Aanrader!

fam. van Schie 31-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

De koel/vrieskast voelt degelijk aan. Van binnen mooi, van buiten standaard. Is niet zo belangrijk, is 2e koeling in de bijkeuken. Mooi stil en wat handigheidjes in indeling. Energieverbruik is zeer laag, onze reden om wat extra te investeren. Of dit werkelijk zo is moeilijk te checken.

Dot-Arts 31-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

De koelvriescombinatie gekocht ter vervanging van een oude koelkast en diepvries met ongeveer dezelfde inhoud. De koelvriescombinatie gevuld en natuurlijk gecontroleerd of het energie verbruik met A+++ inderdaad zo laag zou zijn. Conclusie: Deze koelvriescombinatie betaald zich binnen 4,5 jaar terug aan het lagere energieverbruik ten opzichte van de oude apparaten. (in 5 dagen 1 kWh verbruik bij een omgevingstemperatuur van circa 15 graden is zelfs lager dan is gespecificeerd)

toonaard 21-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Bosch trok ons meteen de aandacht vanwege de vormgeving en gebruiksgemak. Vriezer onder, koeler boven en gemakkelijk in gebruik. De vormgeving van het interieur ziet er gaaf uit. Meteen overzicht wat waar gepakt en weggezet kan worden. Het geluidsniveau is nu na een maand gebruik ook dat geluid wat aangegeven wordt, namelijk heerlijk stil in de keuken én de woonkamer waar onze keuken op aansluit. Wij hebben ook al moesten we er lang op wachten toch deze keuze blijven houden omdat we ervan overtuigd waren de juiste aankoop te hebben gedaan. En daar zijn we nu slechts na één maand écht van overtuigd.

Theo Hagen 21-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Wat een verademing! We hebben nu een lekkere ruime koeling met een nog coolere verlichting.De inrichting is glashelder en lekker overzichtelijk. Het voelt en ziet er allemaal lekker degelijk uit en ik zie nu in één oogopslag wat er allemaal in huis is.

De vriezer is ietsje kleiner dan we gewend waren, maar de doorzichtige lades zorgen ook hier voor de overzichtelijkheid.

De temperatuur is eenvoudig in te stellen en het geluidsniveau.... Welk geluid? Nee, dit is een stille krachtpatser!

FlexUser 18-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36AW41 wit

Het werd tijd voor een nieuwe. De oude Bosch koelkast in mijn bezit heeft sinds de jaren 50 van de vorige eeuw dienst gedaan en bewezen een sterke jongen te zijn. Die koelkast was zo'n klassieker met een dikke deur. Aangeschaft door mijn opa omdat daar zo goed de bierflessen van Grolsch in pasten...

Maar we hadden meer ruimte en meer vries capaciteit nodig dus rond gekeken naar een vervanger. Op het laatst was het een keuze tussen de Siemens en de Bosch en het was de ervaring met de vorige Bosch die ons over de streep trok.

De inhoud is ruimschoots voldoende voor ons en het aangekondigde energieverbruik spreekt ons zeer aan. De scheiding tussen een vriesdeel en een koeldeel gaat ons zeker plezieren.