Indesit BAAN 10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit BAAN 10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

FDK79 29-05-2014
Geschreven voor: Indesit BAAN 10

Wij hebben deze koelkast nu 8 jaar en hij doet het nog steeds perfect! Laag energieverbruik (A+), prima design en veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte. Wat ons betreft een aanrader

iefske 30-05-2012
Geschreven voor: Indesit BAAN 10

Koelkast ziet er mooi uit, geluidshinder heb ik geen last van. Hoor de koelkast nooit.
Handig dat het vriesvak onder zit en de koelkast boven, jammer dat de handgrepen onderzitten waardoor lastig te openen.

Helaas qua kwaliteit een enorme afrader: Heb hem nu 3 jaartjes, gewoon normaal gebruikt geen rare dingen mee gedaan.
- Een plaat afgebroken bij houders, zakt dus achter steeds naar beneden en kan niet zwaars meer opstaan!
( na 2 jaar gebruik)
- Groentelades gescheurd aan voorzijde ( na 1 jaar)
- Rubber en plastic tussen koel en vriezer wordt af en toe loei warm
- Rubbers om koelkast deur begon na 1 jaar al te scheuren, en nu zijn ze helemaal kapot waardoor de deur niet meer sluit ( nooit aan de rubbers opengemaakt, altijd schoongehouden en niet met té veel water schoongemaakt)

Misschien is dit wel normaal na 3 jaar, maar ik vind het toch behoorlijk snel
Jammer, nu kan ik dus alweer een nieuwe kopen, maar voor mij gen Indesit meer helaas!

theo5729 19-10-2008
Geschreven voor: Indesit BAAN 10

Een niet te dure koel-vriescombinatie aangeschaft als tweede apparaat voor in de bijkeuken. Geluidsproductie vind ik meevallen maar was geen issue. Ziet er netjes uit, koelen en vriezen werk uitstekend. Wat onhandig openen van het koelgedeelte omdat greep aan onderzijde van het deurtje zit. Het geheel ziet er wel solide en degelijk uit maar dat zal de tijd moeten leren.

willem duyvenbode 08-07-2007
Geschreven voor: Indesit BAAN 10

Koelkast doet wat hij doen moet, maar maakt toch een erg irritant hoog geluid, echt een tegenvaller, als ik dat geweten had was hij niet aangeschaft. Ideaal voor mensen die niet tegen stilte kunnen.