Liebherr Kef 4370 Premium staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr Kef 4370 Premium staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HV 31-08-2022

Ruime overzichtelijke en goed verlichte koelkast.

Ruime, goed verlichte koelkast, functionele indeling.

Aantal maanden intensief in gebruik.

De RVS look is kwetsbaar voor krasjes, daarom achter handvat beschermfolie aangebracht.
Zelfsluitende deur maakt "rammelend" geluid bij sluiten en geeft daarom geen stabiele indruk.
Indeling is functioneel, ruim voldoende ruimte om alles overzichtelijk op te bergen.

Pluspunten

• Afwerking
  • Overzichtelijke indeling
  • 2 ruime lades
  • Goede verlichting

Minpunten

• Automatische deur “ rammelt”
  • Stevige aanschafprijs

HV 10-05-2022

energiezuinig en compleet

Gezien de positieve ervaringen met eerder aangeschafte Liebherr producten, was de keuze qua merk vanzelfsprekend.
Doorslag gaf ook nu weer, kwaliteit, vormgeving en belangrijkste energiezuinig ( C ) .
De Liebherr Kef 4370 Premium voldoet aan voorgenoemde punten, een aanrader dus !

Pluspunten

• energiezuinig
  • vormgeving en zeer compleet

Minpunten

• behoorlijke investering

fam maton 24-11-2021

aanrader

wij zijn zeer blij met onze nieuwe liebherr koelkast hij koelt perfekt. Ook de automatisch sluitende deur is ideaal vooral met twee tieners die het niet zo nou nemen met deuren sluiten.
ook zijn de digitale instellingen zeer eenvoudig in te stellen en valt het op dat de koelkast ook zeer stil is.

Pluspunten

• werking
  • uitstraling

Minpunten

• geen
  • geen