Bosch KGE36EW41 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EW41 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G.A.M. Str. 06-11-2020

G.A.M. Str.

Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Ik mis de verlichting in de vriezer!
Aan het geluid moest ik enorm wennen. Het schoonmaken van vooral de koelkast is een buitengewoon vervelende klus! De hygiëne in de kasten, vind ik eigenlijk nog belangrijker dan de energiegebruik. Er zijn te veel kieren, hoekjes en dubbele lagen waar etensresten in of tussen kunnen gaan vast zitten. Meerdere dubbele lagen kun je niet bij om schoon te maken. Etensresten kunnen hier heerlijk bederven. Slecht voor je gezondheid!! Zou niet moeten kunnen vind ik in een koel/vrieskast. De te grote laden passen niet in de gootsteen om schoon te maken! Het kost enorm veel tijd om vooral de koelkast schoon te krijgen. Je wilt toch graag dat de producten weer zo snel mogelijk gekoeld worden.
De vorige koel/vries combinatie meer als 30 jaar gehad. Heel veel plezier van gehad! Geen geluid, verlichting ook in de vriezer en wat ik ook heel belangrijk vindt deze was makkelijk en snel schoon te maken! Waarschijnlijk niet energiezuinig!

Pluspunten

• Energiezuinig volgens de gegevens
  • Goede verlichting in de koelkast

Minpunten

• Schoonmaken is moeilijk en kost veel tijd
  • Het geluid
  • Etensresten kunnen zich op hopen
  • Beide kasten tegelijk schoonmaken

Debbie Mulder 11-09-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Wij hebben sinds een paar weken deze nieuwe koel vries combi in ons bezit en hij bevalt echt super super stil en hij is zeer makkelijk te verstellen kwa indeling, het is ook ideaal dat hij boven en onder apart is in te stellen kwa temperatuur. Vooral omdat hij bij ons in de schuur staat. Anders gaat de vriezer in de winter kapot, als hij dat niet kan. Kort om een super koel vries combi!

kambing 08-09-2014

- handig
- luxe uitvoering.
- Bosch is altijd een goede merk.
- daarom heb ik geen twijfel in aankoop van deze merk.
- zuinig in energy.

FRLK 08-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Mooie vorm gegeven koelkast die eenvoudig in het gebruik is en ook nog eens super zuinig. Enig minpuntje zijn de geluiden die hij maakt als het stil in huis is.

Koosak 07-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Ik vind het een aanrader want het is gebruikelijk heel comfartabel en energie verbruik is nihil bijna ideaal voor vries producten.
Altijd al bosch merk liefhebber geweest wasmachine, vaatwasser, droger, strijkijzer,
Stofzuiger.
Nooit problemen gehad.

SJ1986 30-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Prachtige koelkast, veel ruimte, grote hoge laden
zeer energiezuinig en muisstil. Ook de LED verlichting is mooi.

H. Jentink 23-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

onze koelkast in de bijkeuken was kapot. Een oudje. We hadden niet zo n mooie kast nodig als aanvulling. Toch zijn we gezwicht voor de energiezuinige kast van Bosch. Goeie investering. De vormgeving en de cash back aanmoediging van bosch deed de rest. We hebben nu een fantastische koelkast die eigenlijk een plaats in onze keuken verdiend.

Kiewiet_01 22-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Super kast en zuinig.. Indeling is handig. Mooi wegklapbaar flessenrack. Led verlichting in de koelgedeelte schijnt perfect op alle produkten. Echt een aanrader.

betsy en bert 21-03-2014

Beste Bosch mensen,

We hadden een oude koelkast en vriezer (2 aparte apparaten). Onze energiekosten zijn al een paar jaar
aan de erg hoge kant. Door energiebedrijf erop geattendeerd dat diverse apparatuur daarvoor verantwoordelijk is ( waaronder koelkast vriezer vloerverwarming). Mijn man en ik hebben ons gedurende 'n paar weken goed georiënteerd. Steeds kwam mijn man terug op deze koel-vriescombinatie. 149KwU op jaarbasis,konden we nergens anders vinden. Eerst bij Scheer en Foppen geweest, daar hadden we bijna dezelfde koel-vriescombinatie gekocht, alleen had deze handgrepen op de deur, later vonden we de uiteindelijke koel-vriescombinatie bij bcc te Amersfoort. Bosch-BCC actie met geïntegreerde handgrepen. Mijn man vond de combinatie zo praktisch en mooi van uitvoering,dat we deze gekocht hebben.
Het geheel is 'n sieraad in onze keuken. Plus: toen hij bij ons werd gebracht, zagen wij pas hoe mooi hij van binnen verlicht werd. Je ziet ECHT de hele koelkast van binnen (LED-lamp)

Mevr. E. Reinsma

J. Witteveen 20-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Fantastisch gewoon, na onze 20 jaar oude miele, een verademing. Erg zuinig, stil, mooi, design, goede verlichting, overzichtelijk, groen snoer.
Ipv een nieuw duur rubber en 2 motoren, gewoon een nieuwe energiezuinige A+++ Bosch.

Cita1106 13-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Wat een plaatje in de keuken, echt een blikvanger. En van binnen nog mooier door het transparante design. Onze producten blijven prima houdbaar en zien er prachtig uit in deze koelkast, ook de vriezer is handig en alles goed zichtbaar door de transparantie. Een aanwinst in mijn keuken en als hij net zolang meegaat als de vorige (17 jaar!!) ben ik super tevreden!

chr1970 11-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Super stil en slaat bijna nooit aan, heeft een mooie constante temperatuur.
Een goede investering voor de toekomst met dure stroom tarieven.

Familie R.S. 10-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

De koel-/vriescombinatie is zeer flexibel in te delen en is erg ruim. Een weekvoorraad van ons 6-persoonshuishouden past in het koelgedeelte en ook de vriesruimte is enorm ruim!
Accessoires (uitklapbaar extra plankje, chillerbox etc) zijn naar eigen inzicht en behoefte te gebruiken.
De vormgeving is iets hoekiger dan we gewend waren , vandaar een 8.
Deze koel-/vriescombinatie behoort wat betreft energieverbruik tot de categorie A+++ en is daarmee duurzaam.
Onze vorige koel-/vriescombinatie maakte enorm veel geluid en ook regelmatig harde knallen. Het is een weldaad om nu dit apparaat in onze woonkeuken te hebben; veel rustiger!!

Fam. Zeertevreden. 07-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Geweldig fijne koel-vrieskast.Bijzonder praktisch ingedeeld, alles bereikbaar op stahoogte, bijna onhoorbaar aanwezig.Doordat alles van glas is zie je zonder laden te openen waar alles ligt.Bovendien een extra koel gedeelte en optimale ruimte.Verder is de gescheiden temperatuurregeling tussen vries en koelkast heel bijzonder en praktisch.Op de binnendeur zie je meteen de koelwaarde aangegeven.En tenslotte, deze schitterende Bosch is een plaatje om te zien en sieraad in mijn keuken.We hebben nu in de keuken alles van Bosch, een meer dan geslaagde keuze.

een tevreden Boschgebruiker 04-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Koelkast/vriezer kapot, dus een nieuwe.
Bosch komt als een van de meest zuinige, dus duurzame uit de strijd. Vandaag de dag erg belangrijk om zo weinig mogelijk energie te verbruiken.
Dit hoor je dan ook gelijk aan het geluid. De eerste uren dachten we wat hebben we nu gekocht, het zou toch weinig geluid geven? Maar toen hij op z'n temperatuur was, je hoort het bijna niet, een zachte ruis. Heerlijk!
We waren al tevreden met onze oude koelkast/vriezer, maar deze wat een ruimte, en met het led-licht je kunt echt heel overzichtelijk alles in en uitpakken. Veel ruimte. En de vers houd lade werkt ook heel fijn.
Een mooie, strakke koelkast, die niet misstaat in de keuken.
En de prijs vonden we ook zeer aangenaam. Zeker met de €100,- retour-actie.
Wij zijn blij met onze nieuwe Bosch!

J44P 27-02-2014

Gebruiksgemak:
Er is duidelijk nagedacht over de inrichting. Deze bied vele mogelijkheden. Wat ik fijn vind zijn de verschillende afmetingen van de lades in de vriezer. De ondiepe is ideaal voor bijvoorbeeld losse zakjes en de grote voor grotere verpakkingen. Ook is het extra uitklapbare plankje in de het koelgedeelte handig om extra flessen kwijt te kunnen.

Vormgeving:
Ziet er strak en degelijk uit. Verder is het gewoon een koelkast.

Duurzaamheid:
Kan ik eigenlijk nog niets over zeggen, behalve dat mijn ervaring met Bosch in het verleden goed zijn en dat alles degelijk aanvoelt.

Geluidsniveau:
De koelkast is lekker stil.

silvia53 22-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

fraaie vormgeving, lekker stil en erg zuinig, mooie led verlichting, fijne indeling, diepvries gedeelte kan ook zonder lades gebruikt worden waardoor je meer inhoud hebt erg slim!

Sara52 22-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Wat een mooie koelvriescombi. Erg overzichtelijk en ruim. Een mooie grote groent en/of fruitla.
Makkelijk instelbaar en wat mooi dat er een alarm op zit als de deur te lang open is.
Ik heb mijn vorige koelvries na 25 jaar verkocht. Hij deed het nog steeds, maar we wilden graag een A+++.
Ben er erg blij en tevreden mee.
Bosch bedankt.

familie lammers 14-02-2014

hallo
hier even een beoordeling over de boschkoel\vries kombinatie.
wij hebben een paar dagen een nieuwe bosch koelvries kombinatie een schitterend apparaat heel zuinig a+++
onze vorige was ook een bosch exclusief ook fantastisch
maar na vele jaren aan vervanging toe,dus onze keuze was
snel gemaakt gewoon weer een bosch en heel zuinig.
voor jaren plezier koop je gewoon wat goed is een bosch.
familie lammers ritthem

Willem-1939 10-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Het is een prachtige koelkast, een lust voor het oog!
Futuristisch design. Realy exclusive....
Doordachte indeling door de chiller-box en de crisper-box.

Josee Steehouder 05-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Mijn Bosch koel-vriescombinatie overtreft mijn verwachtingen.
Nadat ik uitgerekend had dat ik in 14 jaar evenveel kosten kwijt zou zijn met een duurdere , maar zuinigere combinatie ten opzichte van een goedkopere, maar meer verbruikend apparaat heb ik besloten om de duurdere te kopen. Nu geniet ik de komende 14 jaar van alle extra's die de combinatie biedt.
Zo merk ik duidelijk dat mijn fruit en groente langer houdbaar zijn. Juist omdat ik vaak kwetsbaar fruit als frambozen en aardbeien gebruik ben ik hier heel blij mee.
Dat het koelgedeelte boven zit vind ik ergonomisch heel plezierig evenals de greep op de deur.

Ook de technische bediening van het apparaat is makkelijk, er hoeft eigenlijk zelden iets veranderd te worden, maar het kan gemakkelijk voor mijn langere afwezigheid voor werkzaamheden in het buitenland.

Johan M. Ophuis 28-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Het apparaat heeft grote deuren, dit garandeert een gemakkelijke toegang tot de koel-en/of vriesruimte. De koel- en vriesruimte zijn beide zeer praktisch ingedeeld, de beschikbare ruimte wordt daardoor ten volle benut, dit is zeer efficient.
Gemakkelijk bereikbare digitale toetsbediening maakt de instelling van de gewenste temperatuur zeer eenvoudig. Het geluidsniveau is zo laag dat de combinatie in bedrijf bijna niet hoorbaar is. De duurzaamheid is nu nog niet te beoordelen, wij gaan er hierbij echter vanuit dat de naam Bosch niet voor niets een reputatie heeft wat kwaliteit betreft. Dit alles, samen met een mooie strakke vormgeving, heeft ons niet lang doen aarzelen. Liefde op het eerste gezicht. Het werkt mooi, wij zijn er blij mee!

v.velzen 25-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

mijn oude Bosch was 15 jaar en was nog prima, echter toch deze gekocht omdat deze veel zuiniger in gebruik is.koelkast ziet er netjes en degelijk uit.
zeer stil en binnen mooi verlicht met led.

pacootje 24-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Hallo mijn nieuwe koelvrieskast staat nu een dag aan heb vandaag mijn boodschappen in mijn nieuwe Bosch in gepakt al bij het openen van de deur goede verlichting ook de groentelade en de vlees en vislade zijn overzichtelijk ook de ruimte in de koelkast is zeer goed heb zelf nu nog ruimte over. Had een Miele ben blij dat ik de Bosch heb uitgekozen. Heb heel bewust op internet gezocht wat bij ons paste.
vriendelijke groet Bonnie ter Horst

J. Korevaar 23-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EW41 wit

Ben een man van 85 jaar, dus niet meer zo technisch.
Heb hem neer gezet en rustig gelezen.
Na het stellen was het makkelijk om aan te zetten.
Ook is het prettig dat koel en vries gedeelte apart te regelen is. verder vind ik het belangrijk dat hij zuinig is, goed licht geeft en makkelijk te onderhouden.
Dit alles is en ziet er prima uit.
Vormgeveing past eigenlijk in iedere keuken.
modern of klassiek.
Prima aankoop geweest!