Samsung RL 58 GQERS roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL 58 GQERS roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gert franssen 12-02-2015

Met deze koelkast denk ik een waardige vervanger voor mijn 15 jaar oude amerikaanse koelkast te hebben. Ziet er erg goed uit,toch wel wat hoger dan ik had verwacht. Goed ingepakt, degelijk materiaal, mooie verlichting en erg praktisch in gebruik. Ik kan er bijna net zoveel in kwijt als in m´n vorige amerikaanse koelkast.

yassou 09-02-2015

We zijn erg blij met deze koelvriescombinatie. Handige indeling, erg overzichtelijke vriesvakken. een echte aanwinst. We hopen met deze A+++ een goede keus te hebben gemaakt.

JoJo2712 31-01-2015

Prachtig design en uiterst stil.
Gemakkelijk te openen, dat met name handig als je je handen vol hebt.
Het maken van ijsblokjes is erg makkelijk.
De apart in te stellen cool-zone is zeer practisch.

Marc - Gent 31-01-2015

Zeer kwalitatief product met een mooie vormgeving.
De coolzone is een echt gemak net als het ijsblokjes accessoire.
Enige zeer klein nadeel is dat men vlug vingerafdrukken ziet omdat het metaal is. Maar dit wist ik op voorhand.
Al mijn producten (zowel grote als kleine huishoudtoestellen als gsm) zijn van het Samsung merk en zou niets anders meer willen.

Marc - Gent 31-01-2015

Zeer kwalitatief product met een mooie vormgeving.
De coolzone is een echt gemak net als het ijsblokjes accessoire.

Goldoni 28-01-2015

Het 0 graden vak haakt soms achter het rubber van de deur als de deur niet voldoende geopend werd. Dit vak en het fresh vak kunnen niet verwijderd worden als het flessenvak nog in de koelkast zit. Het geluidsniveau is niet hoog maar de frequentie wel. Wie gevoelig is aan hoge tonen zou dit lastig kunnen vinden.
Voor het overige een super koelkast en zeer handige ijsblokjeslade, makkelijke laden voor diepvries en ook de diepte van de koelkast maakt dat je heel veel kunt bewaren. Temperatuurstabiliteit optimum.

jaap scholte 23-01-2015

Een hele stille koelvries-combinatie. Ik heb hem net een paar dagen, maar zou hem niet willen missen. De led verlichting binnen maakt het plaatje compleet. Met de SMART Eco knoop wordt de koelkast geactiveerd voor een optimale energiebesparing. En last but not least een hele ruime koel en vriesinhoud.

petra9246 17-01-2015

Het is een mooie kast. Bij vlagen wel wat luid.
instellen en aan passen van de tempratuur gaat heel eenvoudig. Het is wel lastig om 2 liter flessen cola kwijt te kunnen

Wilwol 17-01-2015

Prachtige koel vriescombinatie, zeker het system voor ijsklontjes is zeer makkelijk en de indeling van zowel koel als vriesgedeelte.

JBont 26-12-2014

De koelkast ziet er heel mooi uit en is heel ruim van binnen. De 'ijsblokjesmaker' is ook heel handig en werkt goed. De snelle koellade is ook heel handig als je bijvoorbeeld drinken snel wilt koelen.

edstolp 23-12-2014

mooie vormgeving en erg makkelijk in te stellen. ziet er van binnen en van buiten mooi uit. binnenverlichting erg handig.
de indeling van de koelkast vind ik goed zoals het is en kan eventueel aangepast worden naar eigen inzicht. het ijsblokjes maken is erg handig.het koelgedeelte is voor ons voldoende ruim,je kan er veel in kwijt. we hebben hem pas een paar dagen in huis maar bevalt prima tot nu toe. geluid hoor je alleen als de koelkast aanslaat.

Rick Diemen 28-11-2014

Nu een week in gebruik en bevalt uitstekend.
Koelt en vriest zeer goed, praktisch niet hoorbaar.
Enig minpuntje is de mogelijkheden voor het aanpassen van de inrichting van het koeldeel. Dit zou wat flexibeler mogen zijn, zodat je het grote volume nog beter zou kunnen benutten.

LIL 13 24-11-2014

Deze koelvriescombinatie laat zien dat je met een doordachte indeling, een strak en overzichtelijk design, ook spaarzaam en duurzaam kan zijn.

K Q 19-11-2014

Mooie vormgeving en speciale draai deur handvat om de rubbers duurzaam vanaf te trekken bij het openen van de deur.

LED verlichting binnen (duurzaamheid!)

Aan de buitendeur is er een display om eventueel temperatuur te regelen en de huidige temperatuur af te lezen.

Een mooi en ruime koelkast!

keukenprinses2052 22-10-2014

Prachtige koelkast met veel mogelijkheden.
Energie zuinig
geluidsarm.
duurzaamheid nog onbekend, te kort in bezit

SleepyngB 12-09-2014

geweldige koelkast gebruiksgemak groot. Wij zijn er erg blij mee en geeft bijna geen geluid.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roeel1 05-09-2014

Het is een hele makelijke koelkast in gebruik. De LED verlichting geeft enorm veel licht. De indeling is ideaal je hebt voor alles wat je nodig hebt een plekje.
Het is geen super grote koelkast maar heeft wel veel ruimte binnen in de koelkast. Het is een vrijwel geluidsloze koelkast ideaal voor in elke ruimte.

bos33223 03-09-2014

Erg te spreken over de koelkast.
Een erg praktische indeling, ik eet erg gezond en vind het prettig om sla, fruit en vlees goed te kunnen bewaren. De flessenindeling werkt ook erg handig.

Omdat ik een huis tijdelijk bewoon was het voor mij fijn om een duurzame, kwalitatief hoogwaardige koelkast te hebben die ik weer mee kan verhuizen.
Daarnaast moest deze ingebouwd als losstaand ( als tweede koelkast) er mooi uitzien.

Persoonlijk vind ik het energieverbruik erg belangrijk. Daarom heb ik een A+++ gekocht.

De combinatie van de no frost, de echte RVS deuren en het lage energieverbruik gaven de doorslag boven de bosch/ siemens alternatieven.
Daarnaast is 10 jaar garantie op de motor/ compressor ook een teken van kwaliteit.

J.A. Feunekes 30-08-2014

We hebben de koelkast net gekocht maar we verwachten een hele goede koop gedaan te hebben omdat de koelkast voldoet aan onze wensen van uitvoering, praktische indeling en uitstekende afwerking.

disto21 25-08-2014

Deze koel-vriescombinatie is bijzonder gebruiksvriendelijk door de slimme overzichtelijke indeling van zowel koel- als vriesgedeelte alsmede door de digitale bediening.
Door de no frost uitvoering niet meer het vaak lastige ontdooien van het diepvriesgedeelte.
Het geluidsniveau is zeer acceptabel bijv. bij het invriezen. Verder is deze muisstil.
Een combinatie in een prachtige uitvoering die volledig aan de verwachtingen voldoet.
Daarnaast door de zuinige energieklasse en de 10 jaar garantie op de compressor is deze combinatie een verantwoorde vervanging van de oude.

disto21 16-12-2014

Enige tijd mu in gebruik waarbij toch minpuntjes is aan te geven. Het flessenrek is niet optimaal bruikbaar. O.a colafles 1,5 ltr kan niet op het rek geplaatst worden. De groentelade is beperkt uit te schuiven.

Ger1964 24-08-2014

Ik heb deze koelkast gekocht wegens de goede indeling en ruimte die de koelkast biedt. Verder is de vormgeving en het uiterlijk prachtig en zijn bedieningsgemak en voldoet aan de moderne eisen van het moderne gezin. Met de simpele uitleg in de gebruiksaanwijzing is hij snel geinstalleerd en biedt veel mogelijkheden. Betreffende de duurzaamheid heeft de koelkast alles, een energie zuinige label (A+++) en er wordt 10 jaar garantie gegeven op de compressor. Dit geeft aan dat Samsung achter zijn product staat met een extra stimulans voor het product is de 100 euro cash-back actie. Verder de koelkast nu een maand in gebruik werkt prima alles is goed gekoeld en niet meer het irritante brommende geluid van de koelkast in de keuken, hij is super stil.

mol11 16-08-2014

Fantastisch mooie koelkast, prachtige vormgeving. Laden van de vriezer en koelkast lopen erg soepel. Ruime en goed verlichte koelkast op ideale grijphoogte, met veel bergruimte, ook in de deur. Flessenrek is erg handig (grote 1,5 liter flessen passen er weliswaar niet in, maar ideaal voor wijnflessen). We hebben hem mede gekocht vanwege zijn energieklasse (A+++). Ben er erg blij mee!

jekeleklaas 05-08-2014

Mooie koelkast die goed koelt en weinig lawaai maakt. de indeling is ook goed. alleen jammer dat de groente la niet zo ver open wil en dat de flessen rek er meteen wel uit kan past geen cola fles tussen. .

arjan neet 24-07-2014

Deze koelkast gekocht vanwege het ruime vriesgedeelte en de groentelade etc, maar nog niet echt onder de indruk...
Bij het installeren al problemen, achter geen pootjes dus als je vloer niet helemaal recht is, niet waterpas te stellen of hij blijft wankel staan, linker voorpootje was helemaal uitgedraaid (en krom), rechter helemaal in en dan vastgekit vanuit fabriek, erg vreemd, had een tang nodig om ze te stellen want met de hand kreeg je de pootjes niet verdraaid, buiten dat zit de beugel van het scharnier voor het rechter pootje dus moet je de koelkast enigszins optillen voor je bij het pootje kunt, en dan met een tang dus niet echt handig.
Daarna de legplanken en lades er proberen uit te krijgen maar dit gaat dus niet, zelfs met de deur op maximaal open krijg je de legplanken er nauwelijks uit, je moet de deur nog een beetje verder door duwen om ze eruit te krijgen (om de verpakking eraf te halen en buiten dat leg ik normaal mijn legplanken regelmatig op een ander nivo, echter deze koelkast heeft nauwelijks verstel mogelijkheid).
Ik had deze juist gekozen omdat er stond dat zelfs met de deur haaks open de laden eruit te krijgen waren, maar dit geldt alleen voor het vriesgedeelte.
Om er dus een lade uit te krijgen moet de deur erg ver open kunnen, en bij het terug duwen blijft de lade vaak achter het deur rubber hangen.
De bovenkant loopt aan de binnenkant schuin, dus je kunt achterin niet de hoogste dingen plaatsen, die moeten voorin.
Om de deur om te draaien moet je wel een beetje handig zijn maar buiten dat ook nog een extra te leveren onderdeel hebben dus opletten of de deur voor jou goed draait.
Het flessenrek is redelijk nutteloos, als je veel flessen naast elkaar probeert te leggen past dit niet, buiten dat zit er aan de voorzijde een beugel voor waar de flessen overheen moeten en dan duw je de legplank erboven omhoog, het rek past niet lager omdat er geen sleuven zijn om hem in te hangen.
De koelkast is verder redelijk ruim, de verstelbare delen in de deur zijn ruim en best handig, alhoewel ze niet heel stevig lijken maar daar kan ik nog geen oordeel over geven.
Het vriesgedeelte is goed, ruime laden en handige indeling, ook nog een kleine lade, erg makkelijk.
De koelkast is super stil en ziet er erg mooi uit, alhoewel de luxe afwerking natuurlijk wel gevoelig is voor vlekken en vieze vingers, ik had ook liever een witte gehad maar die is niet leverbaar.

bellefleur84 19-07-2014

Zeer ruime koel en vries gedeelte,met een hele mooie uitstraling die past in onze keuken.De vorige Samsung ging 10 jaar mee dus heb alle vertrouwen in deze koel/vries combinatie.Geluid is prima.klein min puntje is de vingers die je op de deur ziet, deze zijn makkelijk met een cleaner weg te halen.1 woord TOP.