Siemens KA58NA70 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens KA58NA70 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Groeneveld 22-11-2009
Geschreven voor: Siemens KA58NA70 zilver

Sinds een jaar de bezitter van deze fraaie koel-vriescombi. Qua uiterlijk één van de mooiere in z'n prijsklasse, en qua afwerking aan binnenzijde gewoon waar naar je geld.Dit apparaat heeft een ingebouwde ijs/water dispenser welke wordt aangesloten op de waterleiding. Hiervoor worden de benodigde aansluitspullen meegeleverd. Het plaatsen gaat vrij simpel, de koeler heeft wieltjes.

Nadeel van de meeste Amerikaanse koelkasten in deze prijsklasse is de lelijke afwerking aan de zijkanten. Veel apparaten hebben rvs-look/inox deuren, deze Siemens heeft volledig RVS deuren,en grijs gemoffelde zijwanden. Door het apparaat semi in te bouwen ondervang je dit, of je kan een duurdere versie nemen met volledig RVS zijwanden. Wij vonden die enorme meerprijs het niet waard en leven er mee.

De koelkast werkt goed. Vries en koelgedeelte zijn afzonderlijk te regelen en er zit een kinderbeveiliging op. Grootste nadeelis het kabaal wat het apparaat produceerd. Dit hadden wij van een Siemens niet verwacht, en valt heel erg tegen. Juist dit punt was de motivatie niet voor een goedkoper merk als bv LG/Samsung te kiezen. Dat het waarneembare geluid anders is dan de cijfers in dB vermelden blijkt maar weer.