Zanussi ZRB 329 W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZRB 329 W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeannetje 01-07-2013
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

Mijn vriend heeft deze koelkast zo'n 2 jaar geleden gekocht. Het is een hele fijne koelkast.
Er is veel ruimte en hij maakt helemaal geen hard geluid. Ik heb er zelf nooit last van gehad. De andere reviews vind ik wel erg overdreven. Natuurlijk maakt hij wel wat geluid, maar dat hoort erbij.

Koelkastfreak 24-11-2011
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

In 2009 en 2010 zijn er hier een aantal negatieve reacties geplaatst over de Zanussi ZRB 329 koelkast mbt het geluid. Dit zou een ronkend, knerpend en te hard geluid zijn wanneer je de koelkast aanzet. Ik heb de koelkast recent aangeschaft via Marktplaats (koelkast is 2,5 jaar oud) en hij werkt prima! Er is geen vervelend geluid hoorbaar, dus ik zou iedereen de aanschaf van de koelkast aanraden! Prima aanschaf wanneer je op zoek bent naar een koel/vries combinatie voor weinig geld!

genesis61 17-10-2010
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

Ondanks de waarschuwingen in eerdere recencies, heb ik een vlaag van verstandsverbijstering toch deze koelkast gekocht. Hoe dom kan een mens toch zijn...

Voor eenzame mensen, die gek worden van de doodse stilte in huis, is dit apparaat is dé uitkomst! Want wanneer je deze "vriend" in huis haalt, is het altijd "gezellig druk"!

Voor de overige mensen, is mijn advied kort en bondig : niet kopen, doe het niet, doe het echt niet!!!

De duurzaamheid kan ik na enkele weken uiteraa niet beoordelen. Mijn vorige koelkast heeft het 17 jaar uitgehouden. Ik kan me niet voorstellen dat ik de komende 17 jaar ga doorbrengen met doordringend en langdurig gepiep, gegier, gebrom, gepruttel en gezoem.

herman.l 30-05-2010

zanussi zrb 329.

Koelkast gekocht op model en
koelvries combinatie
Koelkast maakt veel lawaai, piepend en knerpend geluid.
Gereageerd bij zanussi -electrolux.
Kreeg een mail dat ik voor de koelkast moest gaan zitten, met een lijst waarop verschillende geluiden stonden vermeld.
NU HET PIEPEND EN VELE ANDERE GELUIDEN STONDEN ER OP. DUS EINDE VERHAAL KLACHT.
WILDE IK TOCH DAT ER IEMAND KWAM DAN WAREN DE KOSTEN VOOR MIJ.
DUS GEEN KOELKAST MEER VAN DIT MERK.

Ayse 25-02-2010
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

Augustus 2009 heb ik een Zanussi koelkast gekocht merk ZRB 328 W.. vanaf dag 1 loeit ie als een koe in mijn keuken.. winkel heeft een monteur geregeld van Electrolux. Meneer de monteur zei dat het allemaal erbij hoort en dat ik er maar aan moet wennen. Koelkast maakt zoveel lawaai dat ik mijn keuken uitloop en de koelkast vervloekt..NIET KOPEN!! en Electrolux moet maar ophouden met bestaan want de monteur die doet niks maar ontvangt keiharde euro's.. Ik heb de kast bij Prijstopper gekocht ook Prijstopper is een loser.. PRIJSFLOPPER..
ik heb sinds die tijd stress in mijn eigen huis.

bc1 24-12-2009
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

Ik heb in augustus 2009 een koel/vrieskast van Zanussi gekocht type x zrb329w.
Deze maakt een vreselijk lawaai dat telkens 10min lang hoorbaar is.
De service dienst van Zanussi (electrolux) is langs geweest schreef bij binnenkomst gelijk een factuur uit van 80,- euro en vertelde dat ik er maar mee moest leren leven??
Is dit service c.q garantie?
Het lawwaai komt boven de TV uit.
DUS Koop geen ZANUSSI
Zeer slechte service.

B.C. de Groot

ineke10001 23-12-2009

In april 2009 kochten wij een
zanussi zbr 329 w
In het begin werkte hij goed,
maar naar mate de omgevings-
temperatuur te koud werd, werkte
de vriezer niet meer.
In de winkel hebben wij aangegeven dat de koelvries-combinatie in de schuur zou komen te staan. Als ze ons hier van op de hoogte hadden
gesteld hadden we deze nooit gekocht.Nu zitten we met een dure koelvriescombinatie
ruim 300 euro die ik alleen maar zomers(als het in de schuur niet te warm word, want dan doet de koelkast het ook niet)kan gebruiken.
Het product is gekocht bij scheer en foppen en naar onze mening zijn wij verkeerd voorgelicht in de winkel.
Bij navragen werd gezegd dat
de medewerker het verhaal niet kende en dat we de desbetreffende verkoper moesten vragen?Hij kon ons niet verder helpen.
Dus zorg er voor dat u altijd wordt geholpen door deskundig
personeel.Als ze wat kunnen verkopen staan ze voor u klaar,maar als de consument klachten heeft geven ze niet thuis.

MVG I Rupert

Mars_nl 20-12-2009
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

Na ongeveer 12 jaar wilde ik graag een nieuwe koelkast, maar dan een met het vries gedeelte aan de onderzijde. Aangezien de vorige ook een Zanussi koelkast was en deze uitstekend is bevallen, ging mijn voorkeur weer uit naar een Zanussi. De ZRB329W was voor mij de meest ideale koelkast als het gaat om uiterlijk, formaat en energie gebruik. Toen de koelkast werd bezorgd heb ik deze netjes 12 uur met rust gelaten voor deze werd aangezet.
Na het aanzetten begon de koelkast op een gegeven moment een zeer vervelend geluid te produceren, ik dacht dat de koelkast mogelijk nog niet voldoende in rust was geweest en heb nog 2 keer 12 uur de kast uitgezet. Maar helaas, het vervelende geluid blijft terugkomen. Ik heb daarna de leverancier gebeld, die heeft mij verwezen naar de service van Electrolux. Toen ik daar mijn probleem aankaarte werd mij verteld dat door het gebruik van millieu vriendelijker gas de kast meer geluid maakt dan vroeger. Ik gaf aan dat het niet een klein beetje meer geluid was en dat het naar mijn idee echt niet is zoals het hoort. Later is een monteur geweest en deze vertelde mij opnieuw dat hij mij niet kon helpen aangezien de kast goed functioneert (koelt). Ik heb nu erg veel spijt van deze aankoop, als ik in de woonkamer tv kijk (open keuken) en de koelkast gaat aan, dan moet ik de tv harder zetten en mijn dochter heeft er last van tijdens het huiswerk maken. Ondanks dat ik de koelkast mooi vind en hij goed functioneert, raad ik een ieder af deze te kopen.

moelin 02-12-2009
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

Zeer lawaaireige koelkast, pruttelend, borrelend geluid.
Zowel de verkopende winkel als de Zanussi gaan niet in op de klacht, slechte service.
Deze koelkast NIET KOPEN.

toontje1 21-10-2009
Geschreven voor: Zanussi ZRB 329 W

Tja gaat je koelkast stuk dan komt er een nieuwe,ik heb deze maar gekocht omdat hij qua prijs en merk toch nog wat te bieden heeft.
grote koelkast en twee ruime vriesvakken het geheel heeft bolle deuren,en ziet er goed afgewerkt uit.
De motor hoor je amper,en ja wat kripm en uitzet geluiden,voor een open keuken een groot pluspunt,en daar goed op te letten

Nadeel de koeldeurgreep zit in de deur aan de onderkant,dit vereist wat extra kracht deze had ik graag omgedraait naar boven maar dat lukt niet.

voor de rest valt er winig over te vertellen behalve dat hij wit is:)