Hotpoint 4D X/HA zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint 4D X/HA zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Mus1975 11-04-2012
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

Het kabeltje boven de linkerdeur is netjes weggewerkt onder een zilver klepje.
Laat nou net toevallig dat klepje bij het openen eraf vallen waardoor ik een kabeltje vannuit de koelkast zelf de linkerdeur in zie gaan dit is zo bij al deze modelen en zou geen probleem moeten zijn.
Maar door de knik in de kabel is er een breuk ontstaan waardoor 2 van de 3 draadjes die in de zwarte kabel lopen doormidden zijn gescheurd. Bij het openen en sluiten springen er vonkjes vanaf en ook lichte rookvorming.
Gelijk met Hotpoint gemaild en gebeld...maar je kan praten wat je wil de garantie is net verlopen dus dikke pech en de groeten van Hotpoint Ariston!

Liefje B 18-06-2012

Wil al geruime tijd zo een koelkast kopen ,maar na het lezen van deze reactie twijfel ik heel ,heel erg.
Denk niet dat ik het nog koop .nee nee.

whenk 12-04-2012

Ik had het zelfde probleem,dit is een fabrieksfout van het apparaat en is bij mij netjes hersteld.

Astrid211 08-10-2011
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

Prachtige koelkast, diepte, veel ruimte voor mij een iets te klein vriesgedeelte. [ik koop veel aanbiedingen]

De ijsblokjes gadget werkt niet.

Kuiltje 05-10-2011
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

1e exemplaar maakte van begin af aan ontzettende herrie. Was niets aan te doen.
Deze om laten ruilen voor een ander exemplaar.
Tot onze verbazing maakte deze ook een ontzettende herrie.
Gelukkig hebben we deze kunnen omruilen voor een ander merk koelkast.
Voor ons nooit meer een hotpoint.

bas en louisa 08-12-2010
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

Wij hebben de koelkast nu een paar maanden in de kleur antraciet.Zijn er erg blij mee.Erg veel ruimte, praktische opberg vakken en de ijsblokjes bak is erg leuk.De vakken in de deur zijn wel wat onhandig groot.in het vries gedeelte (boven)zit een erg makkelijk schuif bakje waar kleine dingen op gelegt kunnen worden.De onderste bak is lekker groot.Zijn wel naar de inporteur in De Meern gereden om hem te bekijken (in de winkel erg moeilijk te krijgen).

Janin 01-10-2013

Wij hebben precies dezelfde kleur koelkast, antraciet. Ik onderschrijf alles wat hierboven is geschreven. Maar het LAWAAI dat de koelkast is niet te behapen. Wat een herrie! Gelukkig staat de koelkast beneden.

henkgroningen 02-12-2010
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

Wij hebben deze koelkast nu een paar dagen in ons bezit en zijn er zeer tevreden over al dachten wij in het het begin dat hij het niet deed terwijl de lampjes wel branden maar dat kwam omdat hij totaal geen lawaai maakte we moesten echt met het oor tegen de koelkast aan om wat te horen en hij staat vrijstaand in de keuken het maken van ijsblokjes is ook zeer gemakkelijk met de ingebouwde bakjes en we hadden in 6 uur de hele bak vol en ze vallen er gewoon uit als je de 2 knoppen omdraait dus zeer gemakkelijk geen problemen met scheefhangende deuren ofzo alleen de duurzaamheid weten wij uiteraard niet maar wij hebben al onze keuken apparatuur van ariston en zijn daar zeer tevreden over daarom deze keus voor ons deze koelkast is echt een aanrader

whenky 02-08-2009
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

Echt een plaatje van een koel/vries combinatie.En dat voor die prijs.Kwaliteit is te vergelijken met een whirpool(Philips) dus dat zit wel goed.

brittdekuijer 07-04-2009
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

een onwijs gave koelkast. in tegenstelling tot de vorige review, vind ik het een goede koelkast. bij mij geen loshangende deuren geen rare plekken en heel erg mooi ding.

muts008 26-02-2009
Geschreven voor: Hotpoint 4D X/HA zilver

Alleen op een foto is dit een mooie koelkast.
Loop me al 3 maanden te ergeren aan de deuren die er scheef inhangen, en die niet meelopen in de vorm van de koelkast. En in iedere deur en la zitten van die rare dellen.Ook kwam er kou uit de randen en kieren. 2 Weken geleden is er een deur uitgevallen???
Inmiddels is er een monteur geweest, met 2 nieuwe deuren,met als resultaat dat de dellen nu ietsje anders zijn.
1 grote ergenis dat kreng.