Siemens KG33VX27 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG33VX27 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Hendrika9 13-03-2011
Geschreven voor: Siemens KG33VX27 wit

De koelkast valt mij tegen m.n. de vriezer.Bij een omgevingstemperatuur van 18 C zette ik de schakelaar om. Het werd 10C in de koelruimte. Volgens de monteur hoeft de schakelaar pas om bij een omgevingstemp. lager dan 10C. Maar als het in mijn keuken kouder wordt dan 15C doet de vriezer het niet goed.Zeer onpractisch en onduidelijke gebruiksaanwijzing. Ik vraag mij af of ik de enige ben die dit probleem tegenkomt?
Pluspunt: Siemens stuurt snel een monteur.

Mr FrankD 17-06-2010
Geschreven voor: Siemens KG33VX27 wit

Ik heb de koelkast nu 1 week in bezit en vind hem erg stil.
Staat op stand 3 en koelt prima.
Let wel op de schakelaar, de mag/moet alleen ingeschakeld (=rood) worden als de omgevingstemperatuur lager is dan 18 graden.

Charda 09-06-2010
Geschreven voor: Siemens KG33VX27 wit

Ik heb de koelkast nu 1 week in mijn bezit, en ik ben absoluut tevreden over de vormgeving en heb hem gekocht vanwege het lage energieverbruik volgens opgave fabriek.
Echter, ik moet hem nu al op stand 4 zetten om hem koel te houden en ik vraag mij af of dit de bedoeling is.
Verder zijn de geluiden die hij maakt vreselijk, fabriek geeft aan max 41 dB, ik vind dat best wel tegenvallen.

Zegmaar Je 22-04-2010
Geschreven voor: Siemens KG33VX27 wit

Aangekocht voor 375 euro ter vervanging van een ca 10 jaar oude Whirlpool met 1 vrieslade minder.

Conclusie: absoluut waar voor je geld. Door zeer lage energieverbruik heb ik snel een belangrijk deel van de aankoopprijs eruit.

Uit de doos en plaatsen: zeer gemakkelijk. Mooi ontwerp, buiten en binnen
Pluspunten:
-Flexibele indeling
-Handig flessenrekje voor wijn of literflessen
-Vriesladen hebben handig formaat en dus goed te benutten
-Soepele (lichte) deuren
-makkelijk hoogte af te stellen en te (ver)plaatsen door 2 wieltjes
-Alle lades bruikbaar voor invriezen

Minpunten:
-niet geruisloos (in bijkeuken natuurlijk geen bezwaar)
-Flessendeel in deur heeft een vorm waardoor met name anderhalve liter flessen zeer onstabiel staan
-Metalen (liggend) flessenrekje ongeschikt voor anderhalve liter flessen
-Deuren hebben zeer dikke binnenwand waardoor de deur erg ver open moet om een lade (iets) naar buiten te kunnen trekken. (vergeleken met ons vorig model)
-onderste deur komt vrijwel tot op de grond waardoor ik nogal eens de tenen bezeer bij het dichtdoen (ander model ging boven over de voet heen)
-Zo makkelijk te (ver)plaatsen dat de koelkast ook onbedoeld weleens verschuift. Mogelijk is her een voorziening voor, nog niet naar gezocht