Liebherr CUN3033-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUN3033-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

lex.pc 24-07-2012
Geschreven voor: Liebherr CUN3033-20

De koelkast vind ik t.o.v. de oude Bosch behoorlijk luidruchtig bij het aanslaan. De Bosch was ca 20 jaartjes oud. Mcht de Liebherr ook zo lang meegaan geef ik deze voor de duurzaamheid een 10. Buiten het geluid vind ik het een prima koel-vriescombinatie.

mimarist 05-12-2009
Geschreven voor: Liebherr CUN3033-20

Veel pech met dit apparaat. Twee keer alles ontdooit door (waarschijnlijk) een storing in een printplaat. Binnen een week de eerste storing een week daarna weer alles ontdooit. Firma Liebherr wil echter niet omruilen maar alleen repareren. De onkosten van de ontdooide spullen, daar praten ze lekker overheen, moet de verzekering maar regelen. Slechte service voor een gloednieuw en duur apparaat van Liebherr.