Samsung RB34C600DSA

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Rijan 23-02-2024

Netjes afgewerkte koel/diepvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB34C675DS9

naar aanleiding van een test periode van een maand hebben we een duidelijk beeld gekregen.
De koel vries combinatie is een keurig afgewerkt product zowel binnen als buitenkant.
Het gedeelte van wifi is niet echt een vooruit gang instellen van de teperatuur doe je op je kast en niet op je gsm maar dit zal wel nog in ontwikkeling zijn.
Wat ons op viel is dat het vries gedeelte niet wordt verlicht door een lampje.
De inrichting is prettig en het stroom verbruik is ok
De koelkast is geluidloos dus prima in open keuken.
Een goed product in zijn prijsklasse.

Pluspunten

• afwerking
  • stil

Minpunten

• lamp ontbreekt in het vriesgedeelte
  • wifi

Jamal 04-02-2024

Een koelkast met voldoende ruimte

Geschreven voor: Samsung RB34C675DS9

Ik heb deze koelkast mogen testen en dit heb ik met plezier gedaan. Deze koelkast heeft een basic design en ontwerp die overal wel past. De mogelijkheid om zelf te kiezen naar welke kant de deur opent, en de verstelbare poten zorgen ervoor dat het apparaat perfect in elke keuken past.

Deze vrijstaande koelkast biedt best veel ruimte voor al mijn boodschappen. Daarnaast was ik enthousiast over de 2 koellades voor de versproducten en heel handig dat er deurvakken zijn. Het vriesgedeelte is ook ruim genoeg.

Ik was wat minder tevreden over de flexibiliteit van de indeling van de koelkast. Als ik een soeppan bijvoorbeeld kwijt wil, dan kan dat niet. Daarnaast vond ik het wat minder dat er 1 plank bij zat die van hard plastic was, ik heb liever alle planken van glas.

Pluspunten

• ruimte
  • maakt geen geluid

Minpunten

• geen flexibiliteit qua indeling
  • plank van hard plastic

O.K 29-01-2024

Erg tevreden

Geschreven voor: Samsung RB34C675DS9

De Samsung Koel-vriescombinatie RB34C675DS9/EF WiFi heb ik enkele weken mogen testen. Wat mij meteen opviel aan de koelkast is de afwerking van de koelkast. Het design van de koelkast is modern en stijlvol, zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant. De indeling van de koelkast geeft een gevoel van ruimte, hoewel we graag zouden zien dat er meer flexibiliteit is bij de bovenste laden om het flessenplateau aan te passen naar een hoger niveau. Bij de vriesvakken kan er ook veel in en het houdt onze voedsel goed bevroren. Eén van de opvallende kenmerken van deze koelkast is de SmartThings-functie, waarmee ik de koelkast kan bedienen en monitoren via mijn mobiel. Deze functie kon ik eenvoudig instellen. Ik kan o.a. zien wanneer de koelkastdeur te lang open staat, ook kan ik via de app het energieverbruik van de koelkast controleren. Wat betreft het geluidsniveau is de koelkast over het algemeen stil, maar af en toe kunnen we een klein geluidje horen. Dit lijkt echter normaal te zijn en stoort ons niet in het dagelijks gebruik. De Power Cool en Power Freeze-opties zijn zeer effectief en stellen ons in staat om producten snel te koelen of te bevriezen. Deze functies zijn gemakkelijk te bedienen via de app, wat het gebruiksgemak van de koelkast verder verbetert. Over het algemeen zijn we zeer tevreden met de prestaties en functies. Er is een goede balans tussen ruimte, slimme functies en efficiëntie. Ik zou de koelkast zeker aanbevelen.

• App

Minpunten

• geen