Sharp SJNBA31DMXACEU

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Aiide 04-10-2024

Modern en scherpgeprijsd

Geschreven voor: Sharp SJNBA31DMXACEU

Deze koelkast is zoveel fijner dan ik dacht. De prijskwaliteit verhouding is heel scherp. Je krijgt functies die ik verwacht bij duurdere koelkasten. Voor mij springt na de mooie moderne uitstraling van geborsteld stalen voorzijde de ideale koelfuncties binnenin op. Er is een aparte lade voor vlees(waren) en vis. Hierin is het iets koeler dan de rest van de koelkast. Ook is er een aparte hele ruime groentelade en zijn de planken in hoogte verstelbaar. Er is helder licht die de gehele koelkast verlicht en een no-frost functies waardoor er geen ijsvorming ontstaat. Omdat de vriezer en koelgedeelte een aparte koel-luchtstroom heeft krijg je geen verspreiding van ongewenste geurtjes. De planken in de deur zijn snel in hoogte te veranderen en bieden veel ruimte. Ik ben dankbaar deze koelkast uitgetest te mogen hebben. Echt perfect koelkast voor ons 3 persoonshuishouden

Pluspunten

• 2 koellades
  • Flessenrek
  • Open deur alarm

Mimimiss 27-09-2024

Stijlvol, stil en energiezuinig

Geschreven voor: Sharp SJNBA31DMXACEU

Stijlvol, stil en energiezuinige koelkast.
De Sharp koel-vriescombinatie maakte direct indruk met zijn stijlvolle Dark Inox afwerking. De afwerking, zowel binnen als buiten, is van goede kwaliteit. De inhoud en indeling zijn goed doordacht, met een ruim flessenrek, verstelbare deurvakken en een grote groentelade die de luchtvochtigheid kan regelen. Qua gebruiksgemak is deze koelkast uitstekend, vooral dankzij de elektronische bediening en de deur die niet extra ruimte nodig heeft om open te gaan. Het geluidsniveau is laag en nauwelijks hoorbaar tijdens gebruik. Wat me echt opviel, is de handige No Frost-technologie en de Twin LED verlichting die de koelruimte helder verlicht.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • dubbele groente lade
  • no frost

Minpunten

• vingerafdrukken op zijkant

JU1975 27-09-2024

Fraaie donker RVS koel/vries combinatie

Geschreven voor: Sharp SJNBA31DMXACEU

Als uitbreiding wilde wij een extra koelkast en het zou fijn zijn als daar ook een vries gedeelte bij zou zitten. Omdat we wel kieskeurig zijn wilde we heel graag een donkere kleur RVS koelkast, en daar zijn er niet mega veel varianten van te koop. Heel toevallig kwam er een oproep tot testen voorbij van een serie Sharp koel/vriescombinaties en laat daar nu precies een donkere INOX variant bijzitten. Nu wij mochten meedoen en hebben dus een Sharp besteld. Had me al ingelezen in de specificaties en die sloten mooi aan op de punten wat wij belangrijk vinden. Zoals een signaal bij open laten staan deur (komt nog wel een voor bij ons met uitladen auto en inladen van de boodschappen in de koelkast). Verder is het een vrij stille koelkast welke wel werkt met lucht circulatie. Perfect is het no frost wat ook weer in je energieverbruik naar voren komt. Iets heel fijns is dat de deurhendel niet uitsteekt en dat de deur vlak met de zijkant valt, we konden deze koelkast nu strak tegen de muur aan zetten en dan nog kan die perfect en helemaal open. De LED verlichting aan de binnenkant geeft voldoende licht. Voor ons is deze Sharp zeker een blijver en voor andere kieskeurige zeg ik neem deze Sharp zeker mee in je vergelijk en overweging bij aanschaf van een koel vries combinatie.

• Vlakke deuren

i***@a********************* 26-09-2024

Ik mocht deze testen.
Positief over de uitstraling, geluid erg zacht en de diepvrieslades in de breedte
De indeling vd koeling vind ik niet efficient , oogt groter dan je kan inruimen.
Het flessenrek heb ik er al uitgehaald neemt te veel ruimte in vd plank er onder.