Sharp SJNBA31DMXWCEU - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Alexandra Voncken 12-08-2024

Fluisterstille en energiezuinige koel/vriescombinatie.

Geschreven voor: Sharp SJNBA31DMXWCEU

Aangezien onze oude combinatie aan vervanging toe was, deze mogen testen. In een opwelling besloten maar geen spijt van gehad, wat een goede keuze is dit geweest! Was heel snel geïnstalleerd en gelukkig voorzien van een lang snoer van 2,5 m wat wel nodig is in onze garage om een flink stuk te overbruggen tot aan het stopcontact. Nooit meer ontdooien met NoFrost, wat ben ik hier blij mee! Energiezuinig door gescheiden koelsystemen, dit in tegenstelling tot onze vorige. Fluisterstil, je hoort 'm nauwelijks. Voorzien van veel snufjes zoals een wijnrek, in hoogte verstelbaar deurvak, nulgraden zone voor vlees en vis, instelbare luchtvochtigheid instelbaar in de groente/fruitlade, LED binnenverlichting, enz.enz. Het enige minpunt wat ik kan verzinnen is dat er geen display buitenop zit zoals bij onze vorige combinatie, maar binnenin.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Fluisterstil
  • No Frost - nooit meer ontdooien
  • strak mooi afgewerkt design

Minpunten

• Geen display buitenop maar binnenin

m*************@h********** 12-08-2024
Geschreven voor: Sharp SJNBA31DMXWCEU

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe koel-vriescombinatie, maar door het enorme aanbod wist ik niet meer welke te kiezen. Toen ik de kans kreeg om dit model te testen, was dat voor mij de ideale oplossing. De koelkast heeft een perfecte hoogte voor mijn bijkeuken, waar grotere modellen niet passen, en ook de breedte is precies goed voor de nis waarin hij moest komen. Bij het uitpakken was ik direct onder de indruk van het stijlvolle design, zowel aan de binnen- als buitenkant. De deuren openen makkelijk zonder een brede zwaai te maken, en dankzij een handig systeem sluiten ze automatisch als je ze open laat staan. De twee lades voor vlees en vis, en groente en fruit, zijn mooi diep en schuiven soepel. De lade voor groente en fruit heeft zelfs een aanpasbare vochtigheidsinstelling, wat ik heel handig vind. Het flessenrek bovenin is perfect van grootte en zit op een praktische hoogte, zonder onnodig veel ruimte in beslag te nemen. De drie vakken in de deur zijn erg handig, met een makkelijk verstelbaar middelste vak. De draagplateaus zijn groot en stevig. Hoewel het geluidsniveau iets hoger is dan mijn vorige koelkast, is dit voor mij geen probleem omdat hij in de bijkeuken staat. De vrieslades bieden voldoende ruimte en schuiven makkelijk. Kortom, ik ben ontzettend tevreden met deze koelkast voor deze nette prijs en zou hem zeker aanraden!

Nisjeography 12-08-2024

Top

Geschreven voor: Sharp SJNBA31DMXWCEU

Ik ben erg tevreden over deze koelkast nadat ik deze de afgelopen tijd heb mogen testen. Ik vind het een mooie, strakke koelkast die in mijn keuken leuk staat. Het is een groot formaat, maar precies goed. Ik kan er heel veel in kwijt ten opzichte van mijn oude tafelmodel. Er zijn genoeg plateaus, en je hebt nog meer plek als je het flessenrek eruit haalt. Je hebt ook een aparte groente/fruitlade en een vleeslade. Ideaal om alles op de juiste temperatuur te bewaren. De groente/fruitlade kun je zelfs nog apart instellen voor alleen fruit of groente of gecombineerd. Ook het rekje in de deur kun je in hoogte verstellen om aan te passen met de hoge flessen, ideaal. De vriezer heeft 3 grote laden waar je veel in kwijt kunt. Wat ook niet voor mij was, was de apart in te stellen temperatuur voor zowel de koeling als de vriezer. Ook heb je een alarm als de deur te lang openstaat, wat je gemakkelijk kunt uitdrukken. Het licht is ook fijn, want als je de deur open doet is het eerst vrij gedimd voordat het pas feller wordt. Ik vind dat deze koelkast ook niet veel geluid maakt. Soms slaat de koeling even aan en hoor je hem, maar dat is op de achtergrond.

erp11 09-08-2024

groot en zuinig

Geschreven voor: Sharp SJNBA31DMXWCEU

Had eerst een koel vries combinatie in het bij hok maar deze verdient een plek in de keuken. wat een plek, bovendien is ie erg stil en zuinig. heeft een aparte lade voor groenten en een aparte lade voor vlees beide op temperatuur te regelen. het vriesgedeelte is groot en overzichtelijk. heb deze binnen gekregen om te testen en ben hier er tevreden over kortom dit is een blijvertje.

Pluspunten

• stil
  • mooi uiterlijk
  • groot