De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr RD5220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Andre Gorkink 06-10-2024

Werkt super, top koelkast. Een aanrader!

Geschreven voor: Liebherr RD5220

Mega groot veel ruimte, waar het ons echt om ging was de lucht circulatie in de koelkast. Hiervoor een Amerikaanse koel/Vries kast gehad waarbij we het vries gedeelte eigenlijk te weinig gebruikten. Nu dus voor alleen een koelkast hebben gekozen. De verkoper had ons diverse laten zien en alles had geen luchtcirculatie. Dat was voor ons een vereiste gezien de producten langer vers blijven. Ook voor ons was prioriteit dat de instelling digitaal was en niet met een draaiwiel. Die draaiwielen vergaan al als je ze aanraakt.
Wij zijn na een ruim een week lovend over de Liebherr RD5220 koeling perfect zelfde temperatuur onderin als bovenin 5 graden en niet zoals in een traditionele waar het bovenin 10+ is en tegen de achterkant -5
Erg prijzig, maar je hebt er wel iets voor!

Pluspunten

• Koeling
  • Luchtcirculatie
  • Degelijk
  • Digitaal

Minpunten

• Flessendrager niet echt stevig

Jsonn 26-09-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: Liebherr RD5220

Stil, en makkelijk te gebruiken

Dromertje 19-09-2024

Goed product

Geschreven voor: Liebherr RD5220

Mooie grote degelijke koelkast.
Stevig materiaal, koelt goed

9*******@h******** 16-09-2024

Een aanrader

Geschreven voor: Liebherr RD5220

Deze grote koelkast is - zols omschreven - zeer zuinig en voldoet verder aan onze vewachtingen. Mooi product!

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Weinig vocht aan de achterwand