Liebherr IRBci 5150 Prime BioFresh - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Harm 01-09-2024

Koelkast gekocht ter vervanging van een kapotte koelvries combinatie van 15 jaar oud. Overwogen deze te repareren maar vervangen voor een op papier veel energiezuiniger exemplaar leek mij toch de meest duurzame optie. Het is een prijzige koelkast maar in dit formaat zijn er eigenlijk naast Liebherr op dit moment naar mijn weten geen andere fabrikanten die energie label C leveren.
Inbouwen onder begeleiding van de video van Liebherr was redelijk eenvoudig inclusief van draairichting vervangen van de deur, ook al was het voor mij de eerste keer en is de lay-out van onze keuken wat onhandig.
Het is een hele mooie koelkast. Groot, in ons geval is het vries gedeelte nu vervangen door de drie biofresh laden. Naast de oude koelkast hadden we nog een vrijstaande Liebherr die hierdoor wat overbodig lijkt te zijn geworden . Door deze vrijstaande Liebherr hadden we al ervaring met Liebherr biofresh systeem en dat werkt gewoon heel goed met name groenten, zelfs sla en verse kruiden, blijven heel veel langer vers.
De koelkast werd vrij snel koud na inschakelen, en de temperatuur bleef goed op peil na de eerste keer vullen met boodschappen.
Een mooie eigenschap vind ik de verlichting die met name ‘s avonds de hele koelkast heel mooi verlicht.Door het softclose systeem gaat de deur vanzelf helemaal dicht, als onverhoopt de deur niet helemaal dicht kan krijg je via de app een berichtje. Alle (deur) bakjes en plateau voelen degelijk aan, hopelijk gaan ze lang mee. Na registratie kreeg ik overigens 8 jaar garantie.
Wanneer je het geld er voor over hebt vooralsnog een aanrader.

Pluspunten

• Zuinig
  • Groot
  • Mooie verlichting
  • Biofresh lades
  • Softclose deursysteem

Minpunten

• Prijs

Fam. Knepper 29-08-2024

Beste koelkast keuze

Wij hebben voor een grote 178 cm Liebherr koelkast gekozen vanwege verschillende aspecten; de 0℃ laden zijn boven verwachting in het vers houden van fruit en groenten, met name sla.
Daarboven een handig liggend flessenrek, daarboven een lade voor kleine etenswaren en daarboven verschillende (deelbaar) draagplateau's met een fijne indeling.
In de deurrekken kunnen flessen in verschillende hoogtes overzichtelijk geplaatst worden.
Ook was voor ons zowel het lage geluidsniveau van 32dB en de comfortabele sluitdempers belangrijk.
Wij hadden al goede ervaringen met de Liebherr diepvries. Deze koelkast is een aanwinst!

Pluspunten

• 0℃ biofresh groente-fruit laden
  • fijne indeling in deur en kast
  • erg laag geluidsniveau
  • sluitdempende deur
  • flessenhouder voor verschillende hoogte flessen

Minpunten

• geen enkel

Arjen 23-08-2024

Wat een geweldig afgewerkt en doordachte koelkast.

Wat is dit een geweldige koelkast.
Door het multifunctionele display makkelijk te bedienen. Zelfs zonder handleiding.
Het onwerp / afwerking is ook prachtig met z'n rvs delen en achterwand.
Leuke maar niet noodzakelijke Functie is dat je hem kan verbinden met je telefoon.
Dat je groeten en fruit langer goed houd is ook een mooie funtie
Kortom een iets duurder apparaat al andere topmerken, maar zeker z'n geld waard.
Vergeet nog te noemen dat na registratie je ook nog profiteert van 8 jaar volledige fabrieksgarantie.

Pluspunten

• Super afwerking
  • Duidelijk plaatsing instructie film
  • Biofresh systeem werkt echt goed .
  • Koelt snel in half uur aar 7 gr
  • Fijne verlichting door hele kk

Minpunten

• Geen minpunten kunnen vinden
  • Geen minpunten kunnen vinden