Liebherr K3660-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr K3660-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

v2 13-04-2008
Geschreven voor: Liebherr K3660-20

Wij hebben deze koelkast nu ongeveer 2 jaar en zijn er zeer enthousiast over. Ggen moment spijt. De keuze viel op deze omdat we flink veel fruit en groente eten en de groenteladen zijn groot en 4 stuks. Bovendien waren we ondertussen een huishouden van 5 en hadden we een grotere nodig. En onze oude tafelmodel Bosch zat onder de deukjes, handvat afgebroken, kapotte groentela.
Op alle fronten en goede keus dus; een prettige indeling met flinke en degelijke koelladen, degelijke buitenkant die letterlijk tegen stoten kan. Zuinig in gebruik. Het openen en dichtdoen gaat heel comfortabel en het gemakkelijke ´kinderslot´ is heel eventjes erg praktisch geweest. Apparaten waarvan je de gebruiksaanwijzing niet hoeft te lezen omdat alles zichzelf wijst is ook geweldig en hier van toepassing.
Het enige kleine minpuntje, de buitenste groentela kan alleen naar buiten als de deur volledig opengaat, anders zit de rubberen rand in de weg. Maar volgens mij zijn er meer koelkasten die dat hebben!