Liebherr KBes 3864 Premium rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr KBes 3864 Premium rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Kaasboer 16-01-2011

We zijn zeer tevreden over de koel-capaciteiten van deze koelkast. Ook het 0 graden gedeelte werkt perfect. Je kunt de produkten er erg lang in bewaren. Echter binnen 3 maanden is de handgreep al voor de tweede maal kapot. En dat bij gewoon gebruik. Heb met veel moeite een nieuwe losgekregen bij de consumenten desk. "Meneer handgrepen vallen niet onder de garantie" Hoezo niet bij een koelkast van 1500 Euro??? Schaam je meneer Liebherr. De constructie van het handvat is ook een beetje krakkemikkig. M.i. een structureel probleem.

Neil 12-06-2013

Dat meen je niet? Dat is geen goede service voor zo een duur apparaat, over de Biofresh lees ik niets dan lof, het is het enige nul graden systeem wat doet wat het beloofd, de andere merken hebben niet die resultaten die Liebherr heeft met de nul graden zone, de temperatuur houden ze op nul graden maar de luchtvochtigheid is bij Liebherr veel beter, maar van de slechte service schrik ik toch wel, dat had ik niet verwacht, ben namelijk ook van plan om een Liebherr te kopen, dat is echt een minpunt Liebherr, daar moet ik Kaasboer gelijk in geven. Ik zou het ook niet accepteren, komen ze bij mij niet mee weg.

Neil 14-06-2013

Ik heb nog eens gekeken op de website van Liebherr naar de Garantie voorwaarden, over handgrepen staat er geen letter. dus heel vreemd dat de consumenten desk dit aanhaalt.

4.Uitgesloten van garantie zijn glasbreuk, (gloei)lampen, losse kunststof onderdelen of accessoires, draadmanden en -roosters en alle beschadigingen door de gebruiker of derden. Tevens zijn uitgesloten storingen als gevolg van installatiefouten, oneigenlijk gebruik, opzet of grove schuld en ongeautoriseerde wijzigingen aan het apparaat.