AEG S72300DSW0 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG S72300DSW0 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

kljasdflkjd 20-11-2012
Geschreven voor: AEG S72300DSW0 wit

Ik heb de koelkast nu twee weken en hij bevalt goed. Ik heb in het vriesvak nu een brood, een paar pakken diepvriesgroenten en een pizza, en er is nog wel wat ruimte over. Het koelgedeelte is zeer ruim. In het begin had ik de pakken en flessen in het bovenste vak in de deur gedaan, maar daar vielen ze steeds uit als ik de deur opende. Die staan nu dus in het onderste vak van de deur en dan is het geen probleem meer.
Het enige waar ik erg aan moet wennen is het geluid. De normale koelkastbrom is heel zacht, maar hij maakt ook andere geluiden. In de gebruiksaanwijzing staat dat allemaal keurig aangegeven met plaatjes waar ik erg om moest lachen toen ik ze zag: het geluid van een mug, een stoomstrijkijzer of een spinnende kat - maar het is niet meer zo leuk als het steeds klinkt alsof er een auto volle vaart achteruit door de straat rijdt en het blijkt je koelkast te zijn.