Philips Senseo HD7830/60 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7830/60 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Lina 03-07-2009

Heb dit apparaat al 2,5 jaar.
Na 3 maanden opgestuurd voor reparatie omdat hij niet meer verwarmde. Nadat de garantie was verlopen kregen we problemen met het aantal te zetten kopjes. Ook dit apparaat gaf bij vol reservoir aan dat je water bij moest vullen om 2 kopjes te kunnen zetten.Na het ontkalken deed hij het soms weer wel voor 2 kopjes. Wanneer het apparaat een tijdje aan had gestaan en je drukte vervolgens op de'uitknop' dan begon hij opnieuw een kop koffie te zetten. Vorige week het apparaat teruggestuurd vanwege de ontploffingsproblemen en vandaag een geheel nieuw apparaat van Philips teruggekregen met 2 jaar garantie. Service toch??!!

Hugo Sonsbeek 06-09-2008

Dit is mijn 2e Senseo, na acht jaar met de eerste gedaan te hebben (ook eerste model met de knijpers in blauw) werd het tijd voor een nieuwe die beter past bij de kleuren in mijn nieuwe keuken. Nu drie weken in bezit en als ervaren Senseo-gebruiker bevalt deze (weer) uitstekend! Leuke en handige extra's zijn de in hoogte verstelbare uitloop en de sterkte (waterhoeveelheid) instelling.

mw. J. van Biezen 03-08-2007

De senseo 7830/60 hebben wij ca. 2 weken geleden gekocht. De koffie smaakt zoals vanouds zeer goed, de bediening is eenvoudig en qua uiterlijk vind ik hem erg mooi.

Alleen het display werkt vanaf begin af aan niet. Het knopje om de hoeveelheid koffie te regelen werkt echter wel. We gaan er dus terug mee naar de winkel om via de garantie een reparatie te laten uitvoeren.

Verder echt een prima apparaat!

Vriendelijke groeten,

J. van Biezen

Bootsie 19-05-2007

Lekkere koffie, ondanks dat ik geen koffiedrinker ben.
Na ruim 4 jaar is een defect, waarschijnlijk door slijtage van een onderdeel dat zeer heet wordt.
Dit is wel zelf te repareren, maar het s moeilijk om een onderdelenlijst op het net te vinden.

Verder ben ik er goed te vreden over.

MarcMarcMarc 17-05-2007

Apparaat werkt goed. Het resultaat is het bekende bakje senseo koffie. Echter na nog geen 10 keer gebruiken is de verlichting van de knopjes reeds uitgevallen.