Philips Senseo HD7860/61 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7860/61 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

EBRU58 29-05-2012

Na het antwoord van Philips op ons review hebben wij wederom contact genomen met de klantenservice van Philips. Hier werden wij nu door een begripvolle vriendelijke dame te woord gestaan. Binnen 1 week ontvingen wij kostenloos via de omruilservice een nieuw apparaat. Deze staat nu te wachten op ingebruikname door onze zoon.

EBRU58 21-01-2012

Hebben deze 8 maanden in ons bezit. Omdat er nauwelijks koffie uit kwam maar eens met Philips ontkalker gereinigd. Dit helpt niets dus maar eens gebeld met het servicecentrum. Het blijkt een slechte serie te zijn waar het printplaatje het begeeft. Wij mogen het apparaat retourneren. Philips zal een e-mail sturen. Na 3 keer bellen en 2 e-mail adressen te hebben verstrekt geen mail. Weer gebeld en verzocht of het formulier per post kon worden verzonden. Na 4 dagen nog niets ontvangen. Dus een e-mail klacht gestuurd aan Philips. Het antwoord is dat het het makkelijkst is om het servicecentrum te bellen. Ik ben er klaar mee en heb een Dolce Gusto Genio gekocht. Fantastisch apparaat en een betere kop koffie.

Officiele reactie van Philips Nederland 23-01-2012

Wij hebben uw review gelezen en zouden heel graag met u in contact willen komen. Daarom willen wij u via deze weg vragen of u telefonisch contact met onze klantenservice op wilt nemen op het volgend telefoonnummer: 0800-0230076. Wanneer u contact met ons opneemt, dient u uw dossiernummer bij de hand te houden. Uw dossiernummer is: 50-929851738.

Wij hopen u snel te woord te mogen staan!

Philips Webcare

carly57 30-06-2011

mooie uitstraling kopjes heerlijk om uit te drinken makkelijk te bedienen eerst even wennen maar daarna heel makkelijk in gebruik de hoogte van de kopjes is instelbaar heerlijke koffie en ga zo maar door zeer tevreden ook niet duur in aanschaf

Thiele 05-08-2010

Ik gebruik dit apparaat nu een paar weken nadat mijn vorige senseo, na een gebruik van een paar jaar, niet meer goed functioneerde.

Tot nu toe valt het gebruik me tegen ten opzichte van de ronde exemplaren. Oké, het apparaat ziet er mooier uit, het waterreservoir is iets handiger uit te nemen, maar dan houdt het toch echt op.

Het plaatje waar de kopjes op staan trilt enorm en de koffiedruppels kletteren regelmatig naast de daarvoor bestemde openingen waardoor regelematig het hele plaatje onder de koffie zit. In mijn ogen wordt het trillen veroorzaakt doordat het plateau waar de kopjes op staan in hoogte verstelbaar is en dus niet volledig vast aan het apparaat zit. Persoonlijk vind ik dit niet echt een handig ontwerp, je weet dat dit gaat trillen. Bovendien heeft het in hoogte verstellen nauwelijks een meerwaarde, in de praktijk staat hij altijd op de middelste stand. Philips heeft er blijkbaar voor gekozen dat vormgeving belangrijker is dan gebruiksgemak, helaas.

Kortom, als ik koffie zet moet ik erbij blijven staan, anders "danst" mijn kopje onder de kraantjes uit.

Voor wat betreft de smaak, deze is niet anders dan mijn vorige model. Maar dat had ik ook niet verwacht.

ansv 15-02-2010

Mijn pad-apparaat maakt na twee maanden gebruik erg veel lawaai, maar doet verder niets. In ieder geval geen koffie zetten. Ik heb het reservoir meerdere keren opnieuw geplaatst, maar dat mag niet helpen. Na een hoop ellende met een Princess pad-apparaat dacht ik beter af te zijn met een échte Philips, maar deze begeeft het nog eerder dan de Princess, die het in ieder geval nog een jaar heeft volgehouden.

Lenette74 10-09-2009

Net gekocht.
Het is een apparaat om te zien. Ik heb zitten dubben tussen de witte of de zwarte. Toch de zwarte gekocht. Het apparaat is kleiner dan de normale senseo. Je kan hem makkelijker in een hoekje van het aanrecht plaatsen. Hij is makkelijk is gebruik. Maakt minder lawaai dan mijn vorige. (was al een oude) Leuke kopjes die je erbij krijgt. Wel moeilijk uit te drinken. Kortom een leuk apparaat en voor de senseo ook een leuke prijs.