Philips Senseo HD7850/61 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7850/61 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Annemarie68 29-12-2009

Ruim een jaar geleden gekocht en toen direct een review geplaatst. Het apparaat bevalt ons nog steeds uitstekend en werkt nog prima. Af en toe wat extra schoonmaken door alle melktoebehoren in de vaatwasser te stoppen of in een bakje met afwasmiddel te leggen en alles doet het weer prima! M.Visser; bedankt voor de tip van het filmpje op you tube over het zetten van veel lattes achter elkaar!!! Wij gebruiken een buigbaar rietje als verlengstuk en hangen dat in een grote beker melk die makkelijker vult dan het witte bakje.En zetten de magneet vast met een elastiek en zetten dan heel veel bakjes achter elkaar.

cbdekleijn 10-11-2009

even een opmerking: als dat ding weer eens geen melk geeft zijn er 2 oplossingen 1 vaatwasser 2: uitkoken 3: een nacht in onkalkingsmiddel met citroenzuur ,dat laatste zou het rubber aan tasten maar ik doe het al maanden zo en als de vaatwasser toch moet draaien dan prok ik het er gewoon bij ,maar het is eens en nooit meer zo ding
is voor reparatie weggeweest omdat ie lekte geen melk gaf en nog iets ,komt terug met reperatie bon waarop staat lcd vervangen?????????
maar in ieder geval lekt ie nog ,melk is vaak een probleem en oh ja ik weet het al weer de melkkan sprong er spontaan uit en ja dat doet ie nu nog steeds maar lang leve de postbezorger een paar elastiken doet wonderen

fam.rmj 08-11-2009

Nog geen jaar in gebruik en de deksel is al gebroken. Ik ben niet de eerste, bij mijn zus is precies het zelfde gebeurd, die heeft al wel een nieuwe deksel gehad. Verder vindt ik dat het melk sysyteem heel vaak verstopt zit en zeer weinig schuim geeft, terwijl wij hem echt veel schoonmaken en ontvetten met citroensap. Jammer van dit dure aperaat eens maar nooit meer.