Tefal CD4045

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal CD4045 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Ken 05-08-2008
Geschreven voor: Tefal CD4045

Bij de aanschaf dacht ik 2 vliegen in 1 klap te hebben: Én een goedkopere prijs, én eens een ander model dan de standaard Senso-apparaten van Philips. Beiden voldeden, maar...
Evenals iedereen hier, lekte het ding al binnen 1 dag als een zééf. Vanaf die dag dus maar een handdoekje onder het ding gelegd, welke aan het einde van de dag uitgewrongen moet worden.
Het reservoir zit vrijwel iedere dag verstopt. Resultaat: Iedere keer een gok, hoe vol het kopje zal worden. Half? Driekwart? Een vingerhoedje?
Het gedeelte waar de pad-houder in moet, wordt snel vies. Dit kun je echter helaas niét verwijderen, waardoor het steeds viezer wordt, en er in korte tijd dikke, zwarte drab verzamelt. Goochelen met een vaatdoekje haalt 80% van die viezigheid weg.
Tefal, je denkt ook aan álles gaat zéker niet op bij dit product.

bink3 28-04-2008
Geschreven voor: Tefal CD4045

Wat een wáárdeloos apparaat. De grootste miskoop tot nu toe. Alles lekt; uit het waterreservoir, uit de kop.

paai 13-12-2007
Geschreven voor: Tefal CD4045

Ik onderschrijf de ervaringen van de andere gebruikers: het apparaat is een ellende. Helaas bon al kwijt, dus zit ik ermee opgescheept. Koude koffie, lekkende sluiting, overlopende kopjes. De miskoop van het jaar.

jolanda1 28-10-2007
Geschreven voor: Tefal CD4045

in eerste instantie mooi apparaat, niet zo'n groot senseo apparaat. Maar wat een waardeloos produkt.Telkens al lekken, maar dan denk je dat de pads niet goed liggen.Maar lekt hij van alle kanten, kreeg hem zelfs niet meer open.Helemaal ontkalkt, maar nog steeds lekke en slappe,koude koffie. Geef mij maar een senseo en dan ga ik maar niet meet af op het uiterlijk en de naam. Tefalpannen oke, maar van koffiezetten weten ze niks!

Chris123 23-07-2007
Geschreven voor: Tefal CD4045

een verschrikkelijk app. het lekt en knoeit. het kan de druk niet aan en springt open waardoor heet water alle kanten opspuit.....gewoon laten staan en een Senseo kopen!

mar 16-03-2007
Geschreven voor: Tefal CD4045

Wat een drama, half jaar in bezit, waaronder paar maanden in reparatie, maar weer stuk terug. Tefal deed erg lastig, uiteindelijk geld van winkel terug gehad, met veel gedoe.
Problemen, soms doet ie het wel, soms ook niet.
Halve kopjes, lekken, overal liep water langs en dus kortsluiting, het bleef gepruts en de koffie smaakt niet.
Ergste was dat onder de druk de klep openploft soms, waardoor de gloeiende spetters rondvlogen inclusief koffieprut.
Tefal houdt je maar bij de pannen....
Weer vertrouwd terug naar een echte senseo en we genieten weer van de koffie.
Tefal service was overigens ronduit kortaf en onwelwillend aan de telefoon.
Op een brief geen reactie en ongeopend retour naar de winkel gestuurd

Eric20066 25-10-2006
Geschreven voor: Tefal CD4045

Op het eerste gezicht een mooi apparaat, waarin naast pads ook gewone koffie
kan.
In de praktijk is de padhouder voor gewone koffie niet veel beter dan die voor
de Senseo apparaten. Ze lekken gemalen koffie en bij sommige soorten koffie
krijg je maar een half bakje.
De gaten in de bodem zitten niet op de goed eplek, waardoor de lekdruppels op
de bodemplaat vallen.
Soms springt de padhouder open en heb je een kliederboel.
Regelmatig scheurt het padje waardoor de koffie in het systeem terechtkomt. Dit
is erg lastig weer schoon te maken.
Helaas heeft dit apparaat veel te veel kinderziektes en gaat daarom terug naar
de winkel..