Philips Senseo HD7853/70

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7853/70 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Arietineke 18-09-2014
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Wij zijn zeer enthousiaste capuccinodrinkers, 1e apparaat bleef het lampje knipperen,direct teruggestuurd,het nieuwe apparaat doet het binnen 1 jaar niet meer, de melkachtiger pruttelt alleen maar, op tijd ontkalkt en reservoir na gebruik schoongemaakt,jammer, overweeg nu de hd7884/60 aan te schaffen, maar twijfel

Doortje.d 30-11-2013
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Ik gebruik al jaren de Senseo om koffie te zetten omdat ik de kwaliteit/smaak van de koffien en het gebruiksgemak uitstekend vind. Echter één groot probleem met onze nieuwe Senseo type HD6853/60 is, dat hij uit zichzelf aan gaat, en spontaan koffie gaat zetten!!! Een natte kliederbende dus als je niet thuis bent als de Senseo spontaan koffie gaar zetten. Probleem zou zijn, dat er vocht bij de printplaat zou zitten. Maar als ik menig andere reviews op internet lees, ben ik echt niet de enige die dit probleem met dit type Senseo heb! Lijkt me een foutje van Philips bij dit type, want bij de voorgaande 3 Senseo koffiezetapparaten van een ander type heb ik dit probleem niet gehad. Mede gezien de andere klachten die dit type Senseo apparaat ook geeft bij anderen gebruikers, NIET KOPEN DUS!!!

taartmiep 20-09-2013
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Sinds ruim een jaar dit apparaat in ons bezit. Helaas kan ik ook niet echt positief zijn. Ook onze Senseo heeft een tijdje gemeend uit eigen beweging koffie te moeten zetten,,,, Ontkalkt ...nog een keer ontkalkt maar niets hielp. Plots was het over en konden we weer gerust achterover.
Nu is het weer fout met de cappuccino. Heb je een apparaat voor toch wel aardig wat centen gekocht, denk je cappuccino te drinken en ja hoor......hij heeft er geen zin in.
Slecht apparaat....Internet en handleiding bieden geen antwoord.
Veel Philips van weinig kwaliteit

Robertpj 18-06-2013
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

in 1,5 jaar 3 keer gerepareerd.
Ik heb doorgegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in het apparaat en gevraagd naar de mogelijkheid om geld treug te krijgen. Het antwoord was dat Philips hun procedure heeft gevolgd en dat ze voor mij verder niets meer kunnen doen.
Dit is voor mij niet klantvriendelijk.

Johann1950 31-07-2012
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Mijn Senseo gekocht 10-11-2011 (2 jaar garantie) 26-7-2012 geprobeerd te ontkalken ging niet volgens het voorschrift (indicatie lichtjes doen het nauwelijks) doorspoelen ging niet meer,apparaat werkt ook niet meer.
Ter reparatie aangeboden bij BCC(hier gekocht) reparatie duurt 5 a 6 weken dus geen 6 beloften van BCC

Officiele reactie van Philips Nederland 10-09-2012

Beste Johann1950, vervelend om te lezen dat uw Senseo niet goed werkt meer. Philips raadt aan de Senseo - afhankelijk van het gebruik - iedere 3 maanden te ontkalken.

Mocht u de Senseo ter reparatie willen sturen dan kan dit het beste direct met Philips afgesproken worden. De reparatie duurt dan maximaal 2 weken.

Philips Webcare

wim.m 29-07-2012
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Dit apparaat is reeds 3X terug gestuurd voor reparatie. Ongelofelijke slechte degelijkheid daarbij
moet je 3 weken wachten voordat het weer terug is.
Aan de reviews te zien heeft philips weer een zeer
ondegelijk apparaat ontwikkeld.

Tedver 01-08-2012

die van mij is inmiddels ook drie keer bij e-care geweest. Na de tweede reparatie stroomde het water er aan de onderkand harder uit dan aan de bovenkant. meteen teruggestuurd

Econoomen 30-07-2012

Heb het apparaat vandaag ook voor de 3e keer teruggestuurd naar Philips E-Care. Bizar dat er niemand wakker wordt bij Philips en tot omruiling of geldteruggave overgaat. Vriendelijke dame bij de klantenservice doet wat ze moet doen maar deze procedure moet toch echt anders. 3x repareren betekent NIET te repareren. Kreeg overigens de 2e keer van E-Care apparaat retour zonder 1-kops padhouder en ontkalkmodule! Van de regen in de drup.
Afhankelijk van reactie wordt het tijd voor Consumentenbond en VARA Kassa.

prima dus ja 15-05-2012
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

wat een waardeloos apparaat, 2x opgehaald door Philips na de eerste keer commentaar dat alles overeenkomstig specificaties was terwijl hij niets deed weer opgestuurd nu commentaar niet te repareren, geld terug geen vervangend apparaat zulen er zelf ook achter gekomen te zijn dat het een flut apparaat is waarbij de letters ( fl ) door k vervangen dienen te worden, ben helemaal klaar met Philips
klant vriendelijkheid en al die kretogie kan niet met zulke waardeloze producten

Officiele reactie van Philips Nederland 18-05-2012

Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de reparatie van uw Senseo, dit zou niet mogen uiteraard! Goed dat u aangeeft dat u al uw geld heeft terug gekregen.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u uiteraard contact met de Philips klantenservice opnemen.

Philips Webcare

ratjetoe57 12-05-2012
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Veel gemak: één druk op de knop en je hebt een redelijke cappucchino, al is de opgeschuimde melk niet zo lekker als uit een losse opschuimer. Op zich dus niet slecht! En super handig voor 's ochtends, als je snel de deur uit moet.
Helaas vertoont het apparaat steeds meer kuren: begint spontaan koffie te zetten, of geeft aan dat er water bij moet (als het reservoir gewoon gevuld is). Software is dus een ramp. We gaan hem nu ter reparatie opsturen; hopen dat dit helpt.

wim45 09-04-2012
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Na 3 maanden was ons nieuwe senseo Hd7853 stuk en ter reparatie via makro klantenservice aangeboden. apparaat terug gekregen met vermelding dat het niet stuk was.Na het eerste kopje koffie was het weer zover
hij deed niets meer en weer terug naar de makro.Ter plekke het apparaat geprobeerd en een nieuwe gekregen.
Volgens de mede werkster was ik niet de enige.
Tot heden werkt het nieuwe apparaat nog steeds en ik moet zeggen dat de cappuccino best lekker smaakt
maar het is beslist geen degelijk apparaat.

Gaby1981 01-01-2012
Geschreven voor: Philips Senseo HD7853/70

Heerlijk apparaat, makkelijk in gebruik en met houdbare volle melk maak je de heerlijkste koffie!

Het melkreservoir is redelijk klein en makkelijk om te spoelen.