Neff T69S86N0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Neff T69S86N0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruut 22-12-2016

Schoonheid van korte duur.

Geschreven voor: Neff T69S86N0

Wij hebben deze kookplaat nu ongeveer twee weken en zo mooi als hij er in de showroom bij lag is hij al niet meer. Na twee dagen er alleen nog maar gelegen te hebben zaten er al een paar krasjes op de glasplaat. Oorzaak onbekend. Bij het monteren gebeurd en niet op gelet of zouden wij zelf iets ondoordachts gedaan hebben? Geen bewijs maar wel heel snel! De branders zijn niet schoon te houden. Na één keer de wokbrander gebruikt te hebben kregen we die tijdens het schoonmaken niet meer schoon. Er bleven vlekjes op zitten hoe we ook poetsten. Verder is die glasplaat mooi blinkend houden een bijna onbegonnen zaak. Je moet wel heel veel moeite doen om een goed doekje te vinden dat geen strepen of andere indrukken achterlaat. Gewoon nat afdoen volstaat niet, tenminste als je streeft naar een oogverblindend uiterlijk. Neem je genoegen met: etensresten verwijderd! Dan valt de schade mee. Maar wij vielen voor het mooie, nieuwe, jonge uiterlijk en dan is dat wel zeer snel verouderd! Jammer, want hij (of zij) lag er in de showroom zo verleidelijk bij. Zijn we er toch ingetrapt! Schoonheid zeer vergankelijk dus bezint voor ge begint.

Pluspunten

• Ziet er in de winkel prachtig uit.
  • Branders werken prima.
  • Hij ontsteekt snel.
  • Wokbrander een aanwinst.

Minpunten

• Glasplaat overgevoelig voor krassen.
  • Branders niet onbevlekt te houden.
  • Brander na een keer vallen al beschadigd
  • Glasplaat zeer moeilijk blinkend te houden.