Bauknecht TGV 5460 SW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht TGV 5460 SW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

harm w 07-05-2007
Geschreven voor: Bauknecht TGV 5460 SW

De grootste miskoop die ik in jaren heb gedaan

De branders hebben geen capaciteit en zijn volstrekt verkeerd geconstrueerd, De warmte van de vlam komt
door de grote doorsnede van de branders uitstuitend aan de buitenkant van de pan terecht, alleen bij de oren van de pan dus. Leg de panlappen maar klaar!

Het is ook goed te zien bij het smelten van braadvet in een grote pan. In het midden gebeurd er niets!

Een liter water aan de kook brengen met een middenbrander duurt net zo lang als op de camping met mijn campingas.

Een waardeloos verhaal van een zogenaamd merkenfabrikant

Nooit kopen dus!

harry57 29-04-2007
Geschreven voor: Bauknecht TGV 5460 SW

Ik heb dit toestel nu bijna 1 jaar.
Werkt op zich goed en is tamelijk makkelijk schoon te houden.
Ook de randen van de branders die altijd bruin worden.
Wat mij tegenvalt zijn de knoppen, deze lijken van aluminium maar zijn gewoon van plastic met een alu kleurtje.
Binnen 1 jaar is dit laagje flink aan het slijten en worden de knoppen zwart (plastic)
Gewoon door wekelijks met een doekje schoonmaken.
Op deze manier moet je elke 2 jaar een setje knoppen bijkopen.
Verder wel goed.