ETNA T301ZT Electrical Cooker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA T301ZT Electrical Cooker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Robhoekstra 24-10-2013

Waardeloos apparaat ! 4 jaar oud en al over en sluiten. Aansturingssysteem functioneert niet meer. Een hele hoop gepiep, maar niet meer werkend te krijgen. Veel klachten over dit apparaat op internet. Allemaal hetzelfde probleem ! Etna gebeld. Helaas we kunnen niets voor u doen, reparatiekosten minstens 350 euro !

s kox 05-11-2011

Omdat we een nieuwe keuken hadden besteld kwam er ook een inductie kookplaat mee,er werdt ons aangeraden deze ETNA T301ZT te nemen vanwege zijn prijs en kwaliteit verhouding ook zit er een zone met boost
functie op die staat jammer genoeg niet bij de specificaties want er zijn maar 3-zones benoemd en de 4e staat er niet bij!,moet zeggen perfect ook fijn dat er geen afwerkingsrand aanzit ivm schoonhouden dat kan vrijwel meteen na het koken omdat alles snel weer koud is,makkelijk en ook wat het verbruik betreft na 8 jaar electrisch te hebben gekookt vele male zuiniger,top apperaat.