MEDION Medion MD 15324 - Vrijstaande 2 pits inductie kookplaat 3500 Watt

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MEDION Medion MD 15324 - Vrijstaande 2 pits inductie kookplaat 3500 Watt op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a************@o******** 30-09-2022

besparing

makkelijk te herplaatsen ,mooie vormgeving en goedkoper dan koken op gas.2pits kan zonder gedoe worden aangesloten op de plaats waar eerst de geaarde stekker van de gaskookpaat op zat.paar mooie glazen plaatjes op je oude gasfornuis en je kan hem zo plaatsen.

Pluspunten

• makkelijk te plaatsen

Minpunten

• geen

Peter 18-04-2021

handig en overal te plaatsen waar een stopcontact zit

Gister 17-4-2021 gekocht, snel geprobeerd met een ½L water , op gas 6½ min, inductie 2 min.
Had vroeger wel inductie gehad, maar was kapot gegaan, sindsdien terug op gas, voor een nieuwe inbouwkookplaat moet er een nieuw aanrechtblad komen, dat zag ik nog niet zitten.
Dus zeer bij met deze losse inductieplaat, overal te plaatsen waar een stopcontact zit, aan deze 2 pitten heb ik voorlopig genoeg.
Cijfer 8 omdat ik wel ervaring met inductie heb, maar nog niet met deze plaat, maar tot nu toe tevreden.

Pluspunten

• handig verplaatsbaar
  • snel warm

Minpunten

• nog niet tegen gekomen