AIAIAI TMA-1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AIAIAI TMA-1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Sjoerd 13-02-2013
Geschreven voor: AIAIAI TMA-1

Draagcomfort is prima. Je moet hem, net als elke andere koptelefoon, niet de hele dag op hebben, maar hij zit niet minder als andere modellen. Prettig is dat je makkelijk de oorpads kan verwisselen.

Vormgeving is mooi. Helemaal matzwart. Hij ziet er wel groot uit door de brede band en bevestiging. Daar moet je van houden.

Geluidskwaliteit is uitstekend. Je betaalt er voor, maar dan heb je zeker wat. Goede volle bass en hij kan hard. Lekker hard in de trein muziek luisteren terwijl je buurman je niet hoort kan met deze koptelefoon.

Duurzaamheid, daar ben ik negatiever over. Na een week begon de hoofdband al af te bladderen. Het matzwarte laagje ging van de hoofdband af. Vervolgens begon deze hoofdband ook nog te scheuren. Dit alles had overigens geen invloed op de geluidskwaliteit.
De service van Aiaiai (en de shop) was prima en mij werd via de shop een nieuwe opgestuurd. Deze heb ik omgeruild voor een Sennheiser HD 25-C II. Ietsje duurder, maar deze kanjer heeft zijn sporen dan al verdiend.