Philips SHE7600/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHE7600/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

japperr 25-05-2007
Geschreven voor: Philips SHE7600/00

Net een dag in bezit. De volgende oordopjes worden toch degene die ook echt in het oor gaan. Het geluid is wel goed voor de prijs. Ik had er eigenlijk iets meer van verwacht. De bass komt alleen een beetje gemaakt over. Niet echt natuurlijk. De hoge tonen vind ik zelf wat mager. De standaard oordopjes bij mijn mp3 speler zijn bijna net zo goed. Deze philips oordopjes hebben alleen iets meer bas. Wat wel fijn is het achter de nek systeem. Zo hangt je mp3speler aan je nek. Dit is makkelijk met hardlopen.
Mocht je echt opzoek zijn naar betere kwaliteit, zoek dan eens naar oordopjes die echt in het oor gaan. Deze kosten meestal iets duurder. Rond de 40 a 50 euro.
Conclusie: leuke setje als je standaard meegeleverde oordopjes kapot zijn. Wil je meer kwaliteit dan moet je den ik toch iets meer geld uitgeven.