Philips CitiScape-hoofdtelefoon met hoofdband SHL5605BL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape-hoofdtelefoon met hoofdband SHL5605BL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Stan Driessens 23-08-2014

-super geluid
-perfect draagcomfort
-mooie vormgeving

top op heden nog geen minpunten weten te ontdekken,er zijn natuurlijk koptelefoons met een betere geluidskwaliteit maar die vallen dan ook in een andere prijscategorie. Al met al een top koptelefoon voor deze prijsklasse.

RubenVanB 27-05-2014

Deze koptelefoon heb ik pas aangeschaft omdat ik dacht dat het wel tijd voor een nieuwe was.
Ik vind hem vooral erg lekker zitten doordat die zachte kussentjes er op zitten .
Veder is het geluids kwaliteit en de bass prima, alleen is het jammer dat is geen volume regeling op zit.

GBat 27-10-2013

Ik heb deze koptelefoon net binnengekregen. Ik vind dat hij er goed uit ziet en dat hij erg mooi is afgewerkt met de blauwe stof. Het tweede wat me opvalt is dat deze koptelefoon erg comfortabel zit en goed geluid isoleert. Het kabeltje van deze koptelefoon zit aan de koptelefoon zelf vast, dit vind ik iets minder prettig omdat zodra het kabeltje kapot gaat je meteen een heel gedoe hebt om de koptelefoon weer werkend te krijgen. Het kabeltje is gelukkig wel stevig en hij zal niet vaak in de knoop raken. De koptelefoon is flexibel en zal denk ik niet snel kapot gaan, hier kan ik nu alleen nog niet zo veel over zeggen. Het geluid vind ik voor de prijs van +- 50 euro best goed maar de bas is niet geweldig. Al met al vind ik dit een goede koptelefoon die zeker wel het geld waard is.

judie-1 18-10-2013

Ik heb deze koptelefoon pas gekocht. Ik moet zeggen dat ik het voor deze prijs een zeer goede koptelefoon vind. Wanneer je de koptelefoon opzet, krijg je een isolerend geluid. Je kunt zo optimaal naar je muziek of film luisteren, zonder dat je last hebt van geluiden om je heen. Zo stoor ik me totaal niet aan een televisie die langs me aan staat. Ook gaat hij niet vervelen doordat hij weg schuift, hij blijft netjes op zijn 'plek' staan. Hij geeft het geluid duidelijk en goed weer. Hoge en lage tonen is geen probleem. Ook wanneer je het geluid extra hard zet hoor je niets kraken of storen. Ik vind de koptelefoon ook mooi vormgegeven, mooie neutrale kleuren. Wat ik heel fijn vind is dat hij ook niet te groot is, en niet te opvallend. Verder heb ik altijd goede ervaringen met Phillips, dus ga ervan uit dat ik hier lang van zal genieten.