Sony MDRE-819V Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDRE-819V Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Audiodude 17-07-2011
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Geweldig ding, heb deze al vele jaren, heb al heel wat walkmans (ja ja), portable cd spelers, mp3 players e.d. versleten. Ook andere gekocht : in-ear, zgn high end, maar ik betrap mezelf erop dat ik telkens weer deze Sony aansluit. Klinkt belachelijk goed voor het geld. Lekkere bas en goed hoog al moet je af en toe wel even de schelpjes wat verdraaien in je oren om het goede geluid te krijgen. Ook ideale upgrade voor iphone/ipod gebruikers. Voor het geld hoef je het niet te laten.

thereal 26-02-2010
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

simpele oor telefoon, vanaf het stekkertje een dubbele draad die waar die later in twee gelijke delen opsplitst een heel klein volumeregelaartje heeft. Werkt allemaal prima.
De oordopjes zitten goed en er komt een mooi vol geluidje uit. En hiervoor hoef je ze niet eens heel hard in je oor te duwen. 2 kussentjes zijn bijgeleverd.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Heel eenvoudig setje zonder poespas of extra's maar wel met bovengemiddelde geluidskwaliteit.
Blijft bij deze oortelefoontjes altijd maar een gok wat je krijgt voor je geld want je kunt ze nergens testen.
Maar gezien de prijs kan je niet veel gebeuren wat dat betreft. Ik heb gelijk 3 verschillende setjes besteld in van ong. dezelfde prijs om zelf te kunnen vergelijken.
Maar alleen van Sony en Sennheiser; andere merken waag ik mij niet aan voor oortelefoons.

amadeus 25-12-2009
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Heb deze head-setje nu 1 week en het moet gezegd, voor 15 euro is het gewoon ontzettend plezierig om naar muziek te luisteren en hij zit trouwens ook nog eens erg goed. Vlak ervoor de Sony NWZ-E443 (4 GB) gekocht en na 2 dagen was de bijbehorende head-setje door mijn eigen schuld reeds kapot, vandaar nu deze head-set.

stefanaudi 01-11-2009
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Ik heb deze Sony oordopjes al dik 2 jaar in gebruik, en gebruik ze dagelijks.
Soms wat harder als het een leuk nummer is ;)
Het geluid wat uit de oordopjes komt is helemaal geweldig, zeker voor een prijs van 15 euro.
Het omgevingsgeluid, wordt niet helemaal goed afgesloten, maar het is zeker niet zo, dat je er alles nog doorheen hoort.

Bij het beluisteren van live concerten, of dergelijke is het geluid helemaal super!
De oordopjes vallen eigenlijk niet snel uit het oor.

Echt een aanrader!

kolady 24-03-2009
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Eindelijk een kwaliteits koptelefoon gevonden voor gebruik op de fiets.
Na vele ergenissen met senneiser (4 x al de draad kapot) besloot ik na de positieve reacties hier voor het mij vertrouwde merk Sony te gaan.

Wat een degelijkheid, de oortjes zitten perfect, makkelijk de afstandsbedienin in de kabel
Maar het geluid wat kwamen er tonen naar voren die andere hooftelefoons toch niet gaven.
Geweldig gewoon.

En dat voor de prijs!!

joukek 19-03-2009
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

De oordopjes zitten inderdaad prima, en het volumeknopje is handig.
Ik heb een ander koptelefoontje even vergeleken met deze, en wat me opviel, was dat de hoge tonen in deze meer naar voren kwamen. Verder -en dat vond ik minder- hoorde ik bij opnamen van mezelf bij gebruik van deze koptelefoon een ruis; deze was bij het andere koptelefoontje niet te horen.
Het liefst zou ik hem nu terugsturen, maar dan ben ik weer geld kwijt aan verzendkosten, dat is het niet waard. Dus mettertijd koop ik dan wel weer een betere.

BryanMarley 04-11-2007
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Het zijn gewoon geweldige oordopjes, ik heb nou al cker een 5-tal setjes gehad (scholieren slopen duidelijk snel dingen) maar het zijn echt geweldige oordopjes, ik wil gewoon steeds deze.

Ik kon na mijn 4e breuk ook wat van Philips krijgen, maar ik wist dat deze gewoon te goed waren, dus heb ze wederom besteld

top!

martin-k 21-05-2007
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

goede hoofdtelefoon, lekker flexibel draadje (gaan niet snel in de knoop), de volumeknop is zeer makkelijk en werkt goed. mooi geluid en de dopjes blijven (door de kapjes eromheen) goed zitten in het oor.

Roelof2007 03-02-2007
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Prima geluidskwaliteit, zowel in midden- en hoge tonen als in bass. Superhandig is de volumeknop in het koordje, waardoor je de mp3 speler lekker in je zak kunt laten zitten.
Zeker ook gezien de prijs een echte aanrader.

Br0 17-08-2006
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Geweldige oordopjes. Helder geluid en vooral een heerlijke bass. Het is zeker
waar voor je geld als je het geluid vergelijkt met duurdere koptelefoons. Dus
voor kwaliteit en weinig geld is dit de juiste keuze.

Beachboy 07-07-2006
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Dit is gewoon een goede koptelefoon, echt waar voor je geld. Ik kocht hem voor
een tientje en daarvoor had ik een Senheisser maar het klasseverschil is zeer
sterk in het voordeel van de Sony koptelefoon!
Kopen is mijn enige advies wanneer je niet al teveel geld uit wilt geven maar
heel veel kwaliteit daarvoor terug wilt hebben!

robert 90 29-06-2006
Geschreven voor: Sony MDRE-819V Headphones

Goed geluid voor dat geld, en kan ook een stuk harder mede dankzij de
volumeregeling.
Ik heb ook nog een stel van Philps gehad maar die zijn gewoon een stuk minder.
(ook de nieuwere types)
Dat zeiden ze ook in de winkel (terwijl ze ongeveer even duur zijn)
Dus als je niet te veel wil uitgeven moet je deze kopen!