Philips Neckband Headphones SBCHJ055

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Neckband Headphones SBCHJ055 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Berry1959 05-10-2009

Ik heb voor mezelf en de kinderen in totaal 4 van deze hoofdtelefoons gekocht. De kwaliteit is echt erbarmelijk. De kabels zijn binnen no time defect. Ikzelf heb er 2 gebruikt, en ik ben echt zuinig op mijn spullen, maar helaas. Philips heeft bij mij afgedaan.

Ballerinatje 14-06-2007

Mooi model hoofdtelefoon, helaas niet erg duurzaam pas 2 maanden in bezit nu al om moeten ruilen voor een nieuwe. Ook daar niets over te klagen, de winkel leverde een goeie service.

Draagcomfort:
Het is even kijken hoe hij het prettigste zit maar als hij goed zit zit hij ook echt goed. Kortom heerlijk. Ook krijg je geen zweetplekken op de plekken op je oren waar de hoofd telefoon tegen aan zit.

Vormgeving:
Prima niets op aan te merken.

Geluidskwaliteit:
Het kan beter maar het geluid is zeker niet slecht. Ook op de fiets blijft het geluid goed. Wel moet je hem iets harder zetten en zal je omgeving er iets meer last van hebben maar daarvoor hoef je het zeker niet te laten.

Duurzaamheid:
Heel slecht, deze hoofdtelefoon is ontwikkeld voor atleten en je zou dan denken dat hij stevig is, niets is minder waar, na 2 maanden was hij stuk (kabelbreuk). Nou vind ik treinreizen persoonlijk geen atletische activiteit dus een beetje jammer. Overigens heb ik van de winkel waar ik heb gekocht heb een nieuwe gekregen. Hopen dat deze langer mee gaat. Kortom bewaar je bon en verpakking.

Lieven Krijgsman 09-01-2007

in een half jaar tijd twee moeten terugbreng, om het simpele stomme feit dat
het kabeltje aan de achterkant van de nekbeugel naar binnen komt, de
kwetsbaarste plek van het ding. dus consant kabelbreukjes bij normaal gebruik.
voor de rest klinkt het ding prima en zit het lekker.

Patrick707 28-12-2006

Speciaal ontwikkeld door Philips en Nike om te dragen tijdens sporten. Zit ook
nog prettig na een uur. Ik gebruikt hem tijdens het hardlopen en heb weinig
last van windruis. Aangesloten op mijn Ipod heeft deze hoofdtelefoon een mooi
vol geluid.

Geen last van transpiratie op de plekken waar de hoofdtelefoon contact maakt
met je hoofd. De oorschelpen zijn trouwens beschermd tegen transpiratie.