Sony MDR-EX32LP wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX32LP wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

roerbost 09-02-2009
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

Helaas een miskoop. De keuze uit de drie verschillende grootte dopjes is wel handig maar zijn sluiten zo goed af dat je niets meer van je omgeving hoort. Dat geeft je buiten een onveilig gevoel. Als je de kleinste dopjes gebruikt, om wel wat van de omgeving te horen, vallen ze uit je oren.

De geluidskwaliteit vind ik zeer slecht. Klinken wel helder maar erg weinig bass. Ik heb deze hoofdtelefoon op diverse mp3 spelers getest maar de lage tonen zijn bijna geheel afwezig.
Ik vind de prijs ook erg hoog. Nog geprobeerd om ze te ruilen maar dat kon niet, uit hygienisch oogpunt. Ik ben er ziek van.

Jasper S 28-08-2008

Aankoop & Inhoud:
Ik geef dan misschien wat snel een reactie maar als ik me bedenk kan ik er altijd op terug komen ;)
Ik heb deze oordopjes wel echt net aangeschaft. Ik moet toegeven, mijn laatste oordopjes, die ik echter in een noodsituatie heb gekocht, waren maar 2 euries...
Toen ik thuis kwam natuurlijk gelijk even geprobeerd die nieuwe inear dingen...
Een handig doosje met 3 soorten grote voor je oor, opzich wel handig. Een klein soort kokertje voor je oordopjes is ook handig lijkt me, ookal ziet het er ook weer niet uit als een mega sterk kokertje.

Oordopjes:
Weinig woorden hoef ik te geven. Gewoon goed geluid, hoge tonen en bass tonen worden goed weergegeven!
Oortjes zitten verder prima!

Kars Schaapman 13-08-2008
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

Ik heb de MDR-EX32LP gekocht als aanvulling op mijn Sennheiser PX100. Ik hoopte hiermee een compacte vervanger voor b.v. vliegreizen te hebben. Op zich zit de EX32 comfortabel en wordt het omgevingsgeluid behoorlijk gedempt. De geluidskwaliteit valt echter tegen. In tegenstelling tot sommige andere reviews zitten de bassen er bij mij wel voldoende in, tenminste als je zorgt dat ze de gehoorgang goed afsluiten. Dat vergt wel even experimenteren met de maat rubbertjes en vooral hoe ze in het oor te plaatsen. Als je het een keer door hebt gaat het moeiteloos. Maar het geluid klinkt allemaal wat vlak en mat. Wat er precies mist weet ik niet maar de PX100 klinkt veel sprankelender en dat geldt ook voor de standaard iPod oordoppen die ik van iemand mocht proberen.

Erik de Jong69 01-05-2008
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

1 uur in bezit gehad. Na deze uitgeprobeert te hebben was ik er snel achter, wat een waardeloos product. Het geluid is bedroevend slecht, totaal geen bas en volume zeer zacht. Gebruikt op een I-pod en alle instellingen geprobeert maar het bleef brdroevend. Gelijk teruggegaan naar de winkel en gelukkig kon het geruild worden. Nu een Sennheiser MX 55 aangeschaft. Deze is 5 euro goedkoper en vele malen beter. Kortom, als je een hoofdtelefoon voor je MP3 speler zoekt, neem dan geen Sony MDR-EX32LP want dat is een wan-product van de eerste klasse en zonde van je geld.

rotje_plof 20-02-2008

Bij de aanschaf van mijn MP3-speler Sony NWZ-A816
werden de oordopjes EX85LP meegeleverd. Ik wilde graag een reserve setje en hoopte met EX32LP een wat goedkoper alternatief te kopen. Dat bleek niet het geval. Het geluid is vlakker en minder sprankelend als dat van de EX85LP. Ook zit er duidelijk minder diepte in. Dus wil je echt formidabele kwaliteit, geef dan 25 euro meer uit en koop de EX85LP. (Als alternatief kan ik ook nog de lichtgewicht hoofdtelefoon PX100 van Sennheiser aanbevelen.)

mike4kieskeurig2 19-09-2007
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

Dit zijn zeer compacte oortelefoontjes met een ongeloofelijk geluid. De lage tonen en hoge tonen kloppen perfect. Bij deze oortelefoontjes lijkt alles gewoon live. Ook zit er een opberg doosje voor je oordapjes bij, zodat je niks kan kwijtraken. En dat doosje is ook te gebruiken om het snoer in te korten.
Bij elkaar een zeer makkelijk setje. Bij deze oortelefoontjes heb je wel een mp3 speler nodig die genoeg wat geeft. Op een Laptop werken deze te zacht.
Soms hoor je lichtjes gepiep bij echte hoge tonen. Dit is niet zeer storend

Rene 1970 09-09-2007
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

Heb deze hoofdtelefoon naar aanleiding van onder andere de revieuws gekocht.
Is alleen niet duidelijk welke kleur welk type is.
Basgeluid is geweldig. Weinig last van omgevingsgeluiden. Volume hoef je nog niet eens zo hard te zetten om lekkere sound te krijgen.
Een echte aanrader voor de basliefhebbers.

columbus 03-09-2007
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

naar aanleiding van de zeer positieve beoordelingen
de sony mdr-ex32lp gekocht .
Wat een wan product ik begrijp niet dat sony dit durft te
vekopen een beetje hoog gepiep geen midden en van
superbas was helemaal geen sprake .
dus terug naar de winkel voor een andere je weet maar nooit mocht hem zelfs terplekke uitproberen dus een nieuw exemplaar en wat denk je precies eender
niet tegeloven kreeg wel mijn geld terug

Erik Timmermans 31-07-2007
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

Heb deze oordopjes gelijktijdig met mijn Samsung MP3 speler (YP-Z5FQB) gekocht. Dopjes zijn erg licht en geven een fantastisch geluid. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

joco46 23-07-2007
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

sjongesjonge: wat is dat een verbetering met andere soorten. Ze zitten direct uitstekend en een geweldig geluid. Mooie volle klank. Ik heb meteen 2 gekocht: zwart en wit: voor partner en mezelf. Een toppie aanrader en te vinden voor een leuke prijs. Dat shoppen kost even tijd, maar dan heb je ook wat. KLASSE

Chavez 07-06-2007

Formaat en gewicht:
Ze zijn zeer compact en zeer licht. Dit geldt niet alleen voor de earbuds zelf maar ook voor het draad. Het draad heeft een lengte die niet te kort, maar ook niet te lang is, en is daardoor niet onhandig in het dragen of opbergen. Er zit een comapct opbergdoosje bij waar de dopjes ingelegd kunnen worden en waar het snoer opheen gerold wordt.

Geluidskwaliteit:
De geludskwaliteit is goed, helemaal ten opzichte van het formaat. Bassen zijn diep en vloeiend, hoge tonen zijn helder en clean. Op de middentonen scoren de earbuds wat mij betreft ook voldoende. Gezien het formaat en de prijs is niet de allerbeste geluidskwaliteit te verwachten maar juist daarom vond ik de kwaliteit verassend goed.

Comfort:
Omgevingsgeluid wordt prima gedemd. Verwacht niet een complete stilte als je ze indoet, maar zodra je muziek gaat luisteren zullen omgevingsgluiden niet meer te horen zijn. Er worden drie formaten earbuds meegeleverd welke gemakkelijk te wisselen en schoon te maken zijn. Ze zitten zo goed in het oor dat je na een tijdje bijna vergeet dat je ze in hebt. Niet dat je ze totaal niet voelt, ze zitten gewoon lekker, gaan niet irrititeren etc.

Piet Aveen 02-06-2007
Geschreven voor: Sony MDR-EX32LP wit

Geweldig! Wat een geluid. Was meteen, en ben nog steeds, verrast dat er zo'n prima geluid uit zulke kleine dingen komt. Drie maten earbuds, zit altijd wel een goeie bij, in mijn geval de grootste. (zijn apart bij te bestellen, mocht je ze verliezen) Ze irriteren niet en zitten meteen goed. Niet te diep in het oor duwen, anders sluiten ze af en hoor de bassen niet goed. Maar nogmaals, prachtig mooie diepe bassen en zuiver hoog. Ook bij laag volume. Een echte aanrader voor dat geld. Kopen!