Beyerdynamic RSX 700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beyerdynamic RSX 700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

criticaster72 21-01-2012
Geschreven voor: Beyerdynamic RSX 700

Waardeloos. Niet aan beginnen. Een paar dagen in huis gehad en meteen weer teruggebracht. Onnodig gedoe met instellen van een kanaal waar hij op moet ontvangen zonder interferentie. Vervolgens gaat hij haperen en stotteren bij iedere beweging die je maakt door het huis. Gaat niet goed door dunne muren heen. Voldoet niet aan de verwachtingen, ook niet als hij veel goedkoper zou zijn.

lvs532 17-11-2009
Geschreven voor: Beyerdynamic RSX 700

Met deze koptelefoon heb ik zeer slechte ervaringen.
Nadat ik hem aangesloten en volledig opgeladen had werkte hij ongeveer twee uur en stopte er toen mee. Hij moest weer opgeladen worden. Toen hij na lange tijd weer volledig opgeladen was, werkte hij nog een uur en stopte er definitief mee. Weer opladen hielp niet.
Teruggestuurd naar de fabriek.
Na 4 weken komt hij terug en op de bijgevoegde bon blijkt dat ze een onderdeeltje hebben vervangen, hem een half uur hebben getest en hem toen weer OK bevonden hebben.
Voor de tweede keer weer aangesloten, opgeladen en uitgeprobeerd. Na 5 minuten stopte hij ermee. Ik had er genoeg van en heb hem weer teruggestuurd naar Duitsland en mijn geld teruggevraagd.
Dit heb ik, met de gemaakte verzendkosten, teruggekregen van Beyerdynamic.
Al met al heb ik maar zo'n drie uur met deze hoofdtelefoon naar muziek geluisterd, maar ik moet zeggen dat het geluid geweldig was. Zeker vergeleken met het geluid van de Sennheiser RS 140 die ik nu heb aangeschaft, maar die werkt wel.

edward01 02-09-2009

----------Update review, 2-9-2009-----------
OK, Ok, het geluid is echt wel heel goed. Ik vind het lekker helder klinken. Ook de bassen zijn goed aanwezig. Zeg ik als leek+/-. Volgens de beschrijving is het signaal ook minder sterk dan bij b.v. bij Sennheiser. Het geplop moet dus niet volledig onverwacht zijn.
Ik heb ook een paar jaar bijna dagelijks een Sennheiser HDR 65 gebruikt. De Beyerdynamics scoort op alle punten wat mij betreft slechter, behalve het geluid. Afgezien van de ploppen.

Nou dan toch nog een minder positief punt. De batterijen in de hoofdtelefoon worden bij mij na het opladen behoorlijk heet. Met zo'n ding op je hoofd moet je niet denken aan ontploffende batterijen. Zoals ik in mijn eerder review al aangaf kan het aan mijn hoofdtelefoon liggen.

------------1e review, 28-8-2009------------
Laat je niet verleiden door het digitale. Lijkt goed, maar is het niet. Als ik naar een andere kamer loop, is het continu plopplopplopplop. Heel irritant.

Enige voordeel is dat er geen volume verschil is, als het er niet moet zijn.

Verder is het exemplaar wat ik heb heel erg prutserig.
Ik heb ook de DT770MR van Beyerdynamic. Hier zijn de merkplaatjes vanaf gevallen door de warmte, maar vergeleken hiermee is de constructie echt verbazingwekkend slecht. Als ik op de knop druk voor het minderen van het volume, dan gaat het juist harder. Na flink doordrukken gaat het uiteindelijk wel zachter.
Ik heb een groot hoofd, maar dat de hoofdtelefoon eigenlijk net niet past zie ik bijna als een belediging.

Verder gaat het opladen vaak niet goed. De batterijen moeten heel erg lang opgeladen worden en gaan niet lang mee.

Als ik minder lui was geweest, dan had ik 'm graag teruggezonden naar Beyerdynamic. Ik zou er niet eens een ander exemplaar voor terug willen hebben.

Hoofdtelefoons met draad zijn zeker beter dan draadloos, maar ik weet zeker dat er in deze prijscategorie betere hoofdtelefoons zijn. Niet kopen dus zou ik zeggen.

Rommert 08-08-2007
Geschreven voor: Beyerdynamic RSX 700

een kwalitatief goede hoofdtelefoon, storingvrij. eenvoudig te gebruiken met een kleine zender.

niet goedkoop maar uitstkende kwaliteit, geen ruis bij stilte.