Sennheiser MX 350 In-Ear Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 350 In-Ear Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Southcorner 17-04-2009

Goede doppen, perfect geluid. Gewoon kopen, zeker voor dat geld. Ik zou geen geld uitgeven aan duurdere, die zijn het zeker niet waar in vergelijking met deze doppen.

Snoer ook precies de goede lengte wat mij betreft.

Maarten Ottens 09-04-2009

Ik heb vorige week deze oordopjes gekocht en de geluidskwaliteit is werkelijk perfect. Heb deze gekocht nadat ik 2 setjes Apple oortjes versleten had. Gingen beide kapot. Bij de eerste was het rechter oortelefoontje kapot, het geluid was gewoon weg, en bij de tweede was de Bass weg. Slecht natuurlijk. Al helemaal als je je bedenkt dat ze €30,- per setje kosten.

Nu toch maar een Sennheiser gekocht nadat mijn erg goede ervaringen had opgedaan met Sennheiser icm met een iPod Classic. Dus nu voor mijn iPod Nano 2G maar een setje gekocht. Ze bevallen super.Geluid echt grandioos goed. Desing wat minder maar je koopt ze tenslotte voor het geluid. Ze zijn erg degelijk in tegenstelling tot de hiervoorgenoemde Apple oortjes. Al met al zeer ben ik content.

paardje2009 27-01-2009

pluspunten

ze zitten super fijn.
de muziek is echt magisch echt alles klinkt perfect, en dat voor een mooi preisje
muziek met een lekker ritme komt er goed uit, je hoord echt alles kraak helder. :)
ook wat zachtere muziek zonder bas klinkt goed.
echt een aanrader, ik zweer hier krijg je echt geen spijt van. ook de wattedingetjes die er bij gelevert worden zijn fijn( je trekt ze teminste niet in eeen keer kapot).
ook het wat langeere oortje is erg handig als je met z'n 2 wilt luisteren.

minpunten.
er zit geen stop op de draatje zo'n omhoogschijf dingetje dat de draaitje uit elkaar haald,( zo komen snel en vaak in de knoop.)

het snoer vind ik zelf te kortmaar dat ligt er aan wat je zelf het fijnste vind, ze waren nog perfecter als de draat 1.50 was geweest.

de begin van de draat bij het pluggetje gaat meestal bij mij kapot. met wat ducktape zoo gemaakt.( kun je beter in het begin al doen)

Jasper1986 18-11-2008

Zeer handige en goeie oordropjes. Goeie geluidskwaliteit. Merkbaar betere bass. En vooral het feit dat het rechter oordopje langer is dan de rechter is superhandig. Je blijft bijna nooit ergens haken en ze zitten beter in je oor. Ook als je ze uit je oren hebt blijven ze beter op hun plaats waardoor je ze niet steeds hoeft terug te duwen.

Na een half jaar gingen ze helaas kapot. Slijtage denk ik omdat ik ze gigantisch veel gebruik en meeneem. Het standaard geluidswegval probleem treedde bijna tegelijkertijd in beide oordopjes op. Oorzaak zat zoals gewoonlijk bij het stukje na het stekkertje maarja niks aan te doen.

Heb meteen nieuwe besteld, precies dezelfde.

LaurenM 28-08-2008

Ik heb deze oortjes gekocht voor mijn ipod, omdat de originele ipodoortjes snel na een paar maanden kapot waren gegaan. Eerst heb ik een paar keer de philips SHE2610/00(dan wel de witte versie) gehad, maar die dingen ging op een gegeven moment zo snel stuk dat ik er genoeg van had. Mijn oortjes gaan altijd stuk doordat ik met het snoer ergens achter blijf haken. Dit was met de philips oortjes ook het geval. Doordat de lengte van het snoer bij het linker oortjes korter is dan bij de rechter heb ik minder last dat ik ergens blijf hangen. Ook gaan de kopjes zelf niet stuk. Het geluid vind ik zelf mooier dan die van apple door het bass systeem van de oortjes en ze kosten een stuk minder. Kopen dus!

Basvandenburg 10-03-2007

Ik heb de oortjes al een paar dagen, en ik moet zeggen dat het super dingen zijn.
Ik heb deze gekocht ter vervanging van mijn iPod oordopjes, tegenwoordig word je in elkaar geslagen voor een iPod en heb deze dus gekocht voor de kwaliteit en om niet te laten zien dat ik dus een iPod heb.
Het zijn goede oortjes zitten goed en geven goed geluid.
Grtz Bas (13 jaar)