Panasonic RP-DJ600E-K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic RP-DJ600E-K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rob V 15-08-2009
Geschreven voor: Panasonic RP-DJ600E-K

Heb deze koptelefoon nu 2 maanden in het bezit. Koptelefoon ziet er degelijk uit, geluid is helder met goede bass echter naar twee maanden was de koptelefoon stuk. De draad van de koptelefoon ziet er heel degelijk uit maar bij mij brak de kabel spontaan af in het verbindingsdopje bij de t-splitsing van de draad naar de rechter en linker oor. Ik heb nu bol.com gevraagd over mijn garantie en nog geen bericht ontvangen. Verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Prima koptelefoon qua geluid maar ik ga in de toekomst toch voor degelijkheid en een koptelefoon waar de draad van kan worden vervangen

tijme 15-11-2007
Geschreven voor: Panasonic RP-DJ600E-K

het is een goede koptelefoon, een vol geluid en de bas doet t perfect. je hoord alles. ik vind m ook erg lekker zitten, hij past nog net om mijn oor heen en is een goed formaat (je hebt niet het idee dat er een machine op je foofs zit) het snoer is ook precies goed en je krijgt er een mooi zakje omheen om op te bergen
een goede aanrader!