AKG K 930

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AKG K 930 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MarcG 14-07-2009
Geschreven voor: AKG K 930

Vandaag de AKG930 binnengekregen. Eerste indruk is zeer positief. Alles zit zeer goed en stevig verpakt en kwam in perfecte staat aan. Aansluiten is zeer eenvoudig. Nadat je de hoofdtelefoon hebt aangesloten en aangezet, druk je op het knopje autotuning en je hebt meteen geluid. Het geluid is prima, al zal een hoofdtelefoon met draad voor de verwende luisteraar beter klinken. Toch vind ik het geluid van de AKG930 erg goed (zoals ik gewend ben van AKG). Ik heb ook geen last van storingen. Ik heb de zender bovenop de audio-apparatuur staan maar de muziek komt luid en duidelijk door. Hiervoor had ik een goedkopere Philips maar die begon al te ruisen als je alleen maar met je hoofd draaide. Met de AKG kan ik gewoon de kamer uitlopen en hij blijft storingsvrij spelen. Het draagcomfort is wel wat minder dan bij mijn bedrade AKG. Vooral de oorschelpjes zijn aan de kleine kant en het is toch de bedoeling dat ze over je oor heen vallen. Bij mij gaat dat net, maar ik heb dan ook geen erg grote oren. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen maar de algehele kwaliteitsindruk is prima. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over mijn aankoop.