Sony Wireless Bluetooth Stereo Headset, Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Wireless Bluetooth Stereo Headset, Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Norbert_Scholl 25-09-2012

ik heb twee van deze koptelefoons, nu al een jaar of vier. dik tevreden over; goede geluidskwaliteit, degelijk ondanks zijn opvouwbaarheid en handig in het gebruik. schakelen tussen iphone luisteren en bellen gaat uitstekend.

runner12 30-07-2012

Ontevreden. Deze hoofdtelefoon wil je niet in je bezit. De verbinding valt regelmatig weg. 1 seconde per 30 seconde. En dat wordt naarmate de luisterperiode langer duurt erger. Na aanschaf erachter gekomen dat op verschillende fora hier over geklaagd wordt. €81 naar de knoppen. Verder verlies je in no time de bescherming op de oorschelpen.

martymars 06-06-2011

Ik heb deze nu een paar weken en nog maar een paar keer gebruikt. Ik merk zojuist dat de muziek soms versnelt en dan weer langzamer gaat. Het effect is er niet altijd en is bijna niet merkbaar maar het is er wel degelijk. Mijn mobieltje zit in mijn zak en de batterij is opgeladen dus daar kan het niet aan liggen.

van Houten 03-12-2009

Perfect apparaat. Mooie kwaliteit geluid, prima duur van de accu en wat mij betreft makkelijk te installeren. Één keer koppelen en hierna maakt de headset automatisch verbinding. Ook de vele functies erop zoals volgend nummer, volume maar ook gesprek aannemen maken de headset voor mij de moeite waard. Headset zat bij mij bij een NWZ walkman, hierbij is de prijs een stuk acceptabeler dan wanneer je de headset los zou kopen.