Bose In-Ear Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose In-Ear Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Odan 16-02-2012
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ik had deze besteld bij de winkel "used products" en mij was beloofd dat ze zo goed als nieuw zouden zijn.
De IE2 versie zou het zijn!
Tot mijn verbazing zagen ze er bij binnenkomst heel anders uit dan verwacht (ik was al even bang dat het fake dopjes zouden zijn) maar dat bleek niet het geval.
Er zat een kassabon van de Media Markt bij, stammende uit dec 2012.
Het geluid is magnifiek, alleen ze blijven tijdens het joggen net niet helemaal lekker zitten. En laat dat nou eigenlijk de reden zijn dat ik ze gekocht had.

De nieuwere versie (vanaf medio 2010) ziet er anders uit en heeft van die clips, zodat ze beter in je oor passen. Die moet ik nog maar eens los aanschaffen denk ik.
Verder niets dan lof over de setjes, qua geluid en vormgeving. Duurzaamheid moet nog blijken, maar het voelt allemaal solide aan.

Aanrader!

Officiele reactie Bose 23-04-2012

Reactie voor Odan. U kunt deze siliconen tips via www.bose.nl bestellen. – Bose klantenservice

wazeleer 18-04-2012

Deze heb ik ook aangeschaft. inderdaad goed geluid.
Zelfde probleem met joggen. Bose mailtje gestuurd voor huidige silicone dopjes en deze hebben me 3 setjes gratis opgestuurd. topservice van bose.

dooie 04-01-2012
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

ik heb heel wat oordopjes geprobeerd maar ik heb nog geen betere gehad. perfect geluid en zitten heel goed in mijn oren.het ligt natuurlijk wel op wat voor apperaat je ze aan sluit. bij elk apperaat is het geluid anders.ik luister het af op een archos en heb perfect geluid

ricky1997 14-12-2011
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

heb deze van iemand gekregen ben er heel blij mee mooi geluid en het zit goed in je oor er zit een goeie bass in en ook goeie hooge tonen naardeel de dopjes die er op zitten schieten snel los maar dan moet je ook wel lomp zijn net als ik :)

officiele reactie van Bose 16-12-2011

Reactie voor 1997: wij verzoeken u hierover contact op te nemen met Bose consumentenservice. U kunt Bose bereiken via telefoonnummer 0299 - 390 290, of per e-mail via consumentenserice@bose.com

Kikker1969 03-09-2011
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Geluid is goed van deze semi in-ear. Echter, ze zijn mij niet luid (dB) genoeg. Een ander nadeel is dat ze op de fiets veel wind geruis laten horen (en daarvoor gebruik ik ze net het meest), hoewel dat niet voor iedereen een probleem hoeft te zijn.
Dus: goede kwaliteit, minder geschikt voor tijdens fietsen.

Frans94 10-07-2011
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ik heb ze beluisterd want mijn broertje heeft ze maar ik vind ze de 100€ nog niet bijna waard!
Ze klinken veel te laag.
Bass klinkt goed soms iets te..
Ook moeten ze maar net in je oor kunnen..
Mensen leg 55€ bij en rij door naar een B&O dealer en koop de "Bang & Olufsen Earphones A8".
Iedereen die een oor heeft voor goed geluid hoort dat deze oortjes de beste zijn!
De oortjes passen bij iedereen, en ze hebben een prachtig design zoals we van Bang & Olufsen gewend zijn, want voor 155€ mag het oog ook wel iets hebben.
Succes mensen!

Raymond Stefan Langoor 27-12-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

ook ik ben heel blij met deze aankoop van bose.
mooie volle en warme bass
ze zitten er comfortabel je voelt ze eigelijk bijna niet zitten.
kortom de beste aankoop van 2010

ik wens iedereen een knallend uiteinde toe

groetjes

Bioflap 28-11-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ik heb de nieuwste generatie van deze oordopjes.
Na 2 AKG dopjes gehad te hebben (AKG KU330), die allebei na 2 maanden kapot waren, heb ik gekozen voor de Bose In Ear.
Het is geen echte In Ear, omdat hij er niet helemaal ingaat. Het is een tussenweg. De oordopjes vindt ik persoonlijk geweldig zitten, en ik merk ze totaal niet.
Ook blijven ze goed in de oren zitten, en is het geluid natuurlijk geweldig. Deze Bose dopjes, hebben de beste bass die ik ooit uit oordopjes gehoord heb, ook is de rest geweldig. Zeer goede hoge tonen, en in het midden is hij ook zeer sterk. je krijgt er een mooi tasje bij waar je de oordopjes in kunt bewaren.

Bij verschillende reviews zeuren ze ook dat de rubberen dopjes eraf gaan. Dit is nu compleet verholpen. Ik moest aardig prutsen om ze er uberhaupt vanaf te krijgen. Geweldige oordopjes voor het geld!

tim007 16-11-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

ik ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit van de oordopjes, ze zijn zeker hun geld waard.
Bedenk je wel goed dat als je op de fiets wil luisteren je beter andere kunt kopen, want ze nemen het omgevingsgeluid niet weg. Ik begrijp zowieso niet wat die mensen hieronder zeuren, want het staat op de doos dat ze niet omgevingsgeluid verminderen. Je kan ze ook gemakkelijk in doen met een hand en de bas is gewoonweg geweldig!(moet je overigens wel van houden).
Kortom goeie doppen!

jaat 01-10-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Dit zijn met stip de slechtste oortelefoons die ik ooit heb gebruikt in combinatie met mijn Creative Zen. Ik heb de standaard Creative oordoppen al gebruikt, de Sennheiser CX500, de Sennheiser CX300, de Sennheiser CX200 en de Sennheiser PMX200.

Waarom is dit stuk ongeluk zo slecht? Nou goedkope boxen van de Aldi dempen het omgevingsgeluid nog beter. Op de doos stond het nog, maar de lieve heer bij de kassa zou nog dat het meeviel, niet dus.

Verder vallen ze constant uit mijn oren en ik heb het gevoel dat ze aardig snel kapot gaan. Het geheel voelt namelijk erg fragiel aan.

Ik hoop dat ik nog kan ruilen voor een HD228, maar ik ben er bang voor.

CoreNL 02-09-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Heb de oortjes nu bijna een dag, en ik moet zeggen dat ze me behoorlijk goed bevallen. Alleen in het begin was het veel proberen en puzzelen met de opzetstukjes, maar als je eenmaal de goede hebt gevonden, zit het ook snor.

Het viel me gelijk op dat de geluidskwaliteit echt heel goed was vergeleken met mijn vorige setje Skullcandy oortjes, die continu kapot gingen, ik was toe aan iets nieuws. Had ik dit maar eerder gedaan, zeg.

Het viel me ook op dat de hoge tonen niet heel goed naar buiten kwamen. Maar na de EQ op treble booster te hebben gezet, kwamen ze mooi uit.

Al met al dus een prima keuze!

Mustang5.0 06-05-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ik heb het nooit zo op Bose, en nu weet ik waarom.
Na 2 uur luisteren dacht ik "wat vreemd, links doet bijna niets meer"
Toen de orginele Sony oordopjes gebruikt en gelukkig ik was niet in 1 avond doof geworden ;-)
Gelukkig mocht ik ze inruilen voor Monster Jamz oordopjes, die doen het nu 3 weken.
En nog veel belangrijker, ik kan ze met 1 hand in doen, dat is bij de Bose niet mogelijk of je moet heel stil blijven zitten.

Met vriendelijke groet Mustang5.0

trixie34 16-04-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

sinds vorige week de philips GoGear Vibe 16 gb in bezit en niet zo tevreden met geluid nu een paar dagen in bezit van de Bose in-ear en geweldig geluid niet te beschrijven zo warm en vol het geluid zelfs met normale radio.dik tevreden over geluid voor de rst nog niet veel te zeggen,moet natuurlijk niet tussen ritsen komen maar daar kan niks tegen denk ik.
oortelefoon duurder dan mp4 speler.maar wel tevreden weet iemand hoe dit set klikt op een ander set?

jamesonline 01-04-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ik was zelf nooit zo weg van in-ear systeem omdat die dingen nooit goed bij me zitten. Toch overstag gegaan en ze aangeschaft. Hoewel dat het rechter oordopje niet helemaal perfect zit, ondanks de extra rubberen dopjes, is het geluid fantastisch. Dat is ook het enig positieve er aan vind ik.
Bruikzaamheid is dramatisch zoals verwacht. De kabeltjes gaan altijd in de knoop en altijd moet je de oordopjes goed gaan zitten proppen in je oor (geld voor al in-ear systemen bij mij dan). Het meest slechte is zijn de veel te dunne kabels die kunnen zeer makkelijk kapot gaan doordat je, hoe voorzichtig je ook ben, tussen de rits van je jas kunnen gaan zitten. En voordat je er erg in heb zit er een beschdiging in je kabel en dat voor bijna € 100 euro. Ik weet bijna zeker dat de kabels het nog geen 6 maanden onbeschadigd vol houden.

Roel-industries 26-03-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Echt super. Geen andere woorden voor. Heb ze nu een half jaar in bezit en het geluid is gewoon egt mooi warm en helder. Verschil tussen hoge en lage tonen hoor je gewoon mooi, bass is goed. Echter geen problemen met de maat van de oortjes, het de middelste en zitten als gegoten. Kan ik gewoon een hele dag mee op zitten zonder dat ik maar iets van irritatie voel wat soms wel het geval was bij andere in-ear koptelefoons. Tot nu toe gewoon geen negatieve punten kunnen ontdekken.

h.vanmale 06-03-2010
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Fraai en mooi vol geluid. Heb alleen dat continu de dopjes uit mijn oor schuiven. Ook andere maten geprobeerd maar blijft schuiven. Is voor mij daarom letterlijk een miskoop. Dit is niet echt IN EAR.

jelmerbr 26-11-2009
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

ben nu 4 maanden trotse eigenaar. heb nu al rechterkant opgeblazen op 1 of andere manier of dit nou door de wind komt of ik muziek te hard heb weet ik niet.

gsusivo 24-09-2009
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Het draagcomfort is even wennen, maar na enkele minuutjes merkt U niet eens meer dat u ze in heeft. Het geluid is zo superieur dat u voortdurend denkt dat het van een audio-installatie afkomstig is. Heeft een mooie diepe bas. En een voordeel is dat de buitenwereld er nauwelijks last van heeft. Zo hoort muziek te zijn!!!

Andre1987 10-09-2009
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ik heb ze nu 2 jaar. Ik heb nog de oude versie met de rechte plug, maar ook deze zegt net na de garantie periode gedag en nu kraakt alles terwijl de speakers nog goed zijn. En de oordopjes raak je snel kwijt

rronnyboy 15-04-2009
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ze klinken gewoon hartstikke goed, goede bas, goed mid en hoog.Comfortabelheid is zeer ok, ook met de 3 verschillende rubberdopjes die erbij zitten, voor zowel kleine als grote oren.

iedereen die een beetje verstand van muziek heb, hoor dat dit kwalitatief vele stappen beter is dan de standaard dopjes die bijv bij ipod geleverd worden.

Wil je wat meer uitgeven voor een goed geluid is dit een prima koop.

DiXX 24-03-2009
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Erg goede oordopjes. Gebruik ze al een jaar en de kwaliteit is nog steeds verbazingwekkend. Deze oordopjes genereren een bas waar je u tegen zegt en de hoge noten zijn prima. Via een Audiobooster haal je nog meer uit de oordopjes. Ze zitten fijn. Ga deze oordopjes vergelijken met soortgelijke en merk het ontzettende verschil. Alsof je voor een onzettende geluidsinstallatie staat.

pinaray 12-01-2009
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Over het geluid ben ik wel tevreden maar de duurzaamheid is beneden peil. Ik ben al aan mijn derde set toe. Na een paar maanden gaat de set kraken en niet meer stereo spelen. Dit komt volgens mij door de aansluitplug deze heeft een hoek van bijna 90graden, daardoor gaat hij na verloop van tijd kortsluiting maken. Gelukkig doet Bose niet moeilijk en krijg ik constant nieuwe.

Leendert Jan 15-12-2008
Geschreven voor: Bose In-Ear Headphones

Ik mocht deze oordopjes 2 weken op proef beluisteren door een actie van Bose. Was niet tevreden met de oordopjes van mijn Ipod Nano 4e generatie.
Na 1 dag wist ik het al. Dit is niet wat ik zocht. Ik heb al een koptelefoon van Sennheiser die over het oor sluit en een beugel heeft in de nek, de PMX200. Helder en ruimtelijk maar wat te weinig bas en soms wat schel.
De Bose dopjes zijn het andere eind van het spectrum.
Erg vol, nogal vlak en weinig hoog. Het middengebied was o.k. Maar ik had continu het idee dat ik mijn loudness had aan staan.