Sennheiser OMX 80 Sport II

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser OMX 80 Sport II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maupy 12-08-2009
Geschreven voor: Sennheiser OMX 80 Sport II

In verband met de zeer goede isolatie van in-ear buds, oftwel dopjes in het oor, moest ik voor het sporten voor opliggende dopjes gaan. Dit omdat ik de ombeving niet hoorde tijdens sporten, wat niet veilig is.

Om die reden deze Sennheisers OMX-80 gekocht. Een behoorlijk bedrag kosten ze. Om die reden en de grote nam Sennheiser had ik grote verwachtinge. Helaas; het geluid is plat, weinig dynamiek. Oftwel de kwaliteit is gelijk aan een goedkoper type. De kwaliteit van de materialen is wel ok.

Op zich voldoen ze voor de functie waarvoor ik ze heb aangeschaft; sporten zonder dat de dopjes uitvallen. En dat gaat goed. Maar Philips of Nike (is ook Philips) voldoen ook prima voor de helft van het geld.

Misschien ben ik wat verwend met de in-oor dopjes die ik gebruikte want dat geluid is geweldig.