Aircoustic FMH 6150

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Aircoustic FMH 6150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Mookboy 07-01-2011
Geschreven voor: Aircoustic FMH 6150

Een oorschelp is ondanks normale behandeling afgebroken. Ook het plaatsen van de koptelefoon op het oplaadpunt is niet optimaal. De metalen boogjes verbuigen eenvoudig en je moet hem er precies goed opzetten anders laad hij niet op. Het feit dat volume en tune op dezelfde oorschelp zitten is ook geen suc6. Je draait vaak aan de verkeerde knop. Kortom geen aanrader!

rikky2007 14-01-2010
Geschreven voor: Aircoustic FMH 6150

Ik wilde een goedkope draadloze hoofdtelefoon en heb eigenlijk op de gok deze gekocht en ben absoluut niet ontevreden. De knoppen zijn eenvoudig te bedienen, hoewel aan/uit wat zwaar lijkt te gaan.
De koptelefoon in de oplader zetten gaat echt heel gemakkelijk. Geluidskwaliteit is voor mij ruim voldoende al denk ik dat audiofielen er niet gek van zullen zijn maar die kijken doorgaans toch naar een andere prijsklasse denk ik. Verder zit er ook een handigheidje in om de batterijen te plaatsen; gewoon een oorschelp losklikken!