JBL Live Buds 3

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Rik1982 01-08-2024

Super oortjes

Geschreven voor: JBL Live Buds 3

Ik heb de JBL Live Buds 3 oortjes nu een paar weken getest en het zijn de oortjes die ik zocht. De oortjes sluiten erg fijn en goed aan in je oren. Er zijn verschillende maten bijgeleverd. Wat ik persoonlijk erg fijn vind is dat ze de oren goed afsluiten. De noice canceling werkt echt heel goed. Bijvoorbeeld ik lag op een druk strand met een podcast op en hoorde de drukke omgeving niet, zo fijn! Erg handig in een gezin met 2 kids. De fijne pasvorm komt ook goed uit bij het sporten. De oortjes blijven zitten wat je ook aan het doen bent. 1 tik op je linkeroortje en je hoort wat er in de omgeving gebeurt. Hoeveel je hoort kan je weer met de case of op app weer instellen. Ga je even gezellig ketsen met iemand, tik je 2 keer op je linkeroortje en je muziek stop en je activeert de talk thru mode. Alles klinkt als normaal en deze modes werkt erg goed. Je schakelt ook makkelijk van muziek naar bellen of als je even op een andere app zit waar je het geluid wilt horen. De case van de oortjes heeft een touchscreen waar je veel instelling kunt aanpassen erg handig. Ook een zoekfunctie als je de oortjes zoekt. Het geluid van JBL is altijd goed. Kan ooit handig zijn. Batterij duur is erg goed. Heb ze al veel gebruikt en nog niet hoeven opladen. Conclusie is dat ik er erg tevreden over ben!

Pluspunten

• Sluiten fijn aan in de oren
  • Goed geluid
  • Noice canceling werkt erg goed
  • Handige Case