Sony WF-C510

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Lynn 27-09-2024

Zeer goeie oortjes

Geschreven voor: Sony WF-C510

Na twee weken intensief gebruik ben ik erg enthousiast over deze oortjes. Ik heb kleine oren, waardoor veel oortjes vaak niet goed passen of na een tijdje oncomfortabel worden. Deze oortjes zaten echter verrassend goed en bleven ook tijdens langere sessies op hun plek. Af en toe staken ze een beetje uit en moest ik ze even bijstellen, maar dat was maar een kleine ongemak.

Met mijn drukke werkweek en lange reistijd—ik ben dagelijks ongeveer drie uur onderweg—kan ik zeggen dat de batterijduur fantastisch is. De oortjes gaan met gemak drie dagen mee op één lading, wat ze ideaal maakt voor intensief dagelijks gebruik. De compacte oplaadcase is een groot pluspunt; hij past gemakkelijk in mijn broekzak en is daardoor altijd binnen handbereik.

Een van de grootste voordelen is de geluidskwaliteit. Omgevingsgeluiden en windruis worden bijna volledig weggefilterd, wat je nog verder kunt aanpassen via de bijbehorende app. Hiermee kun je het geluid naar eigen wens instellen, afgestemd op verschillende muziekgenres, wat de luisterervaring echt ten goede komt.

Ook tijdens telefoongesprekken viel de geluidskwaliteit niet tegen. Mijn gesprekspartners gaven aan dat ik duidelijk en zonder hinderlijke achtergrondgeluiden overkwam, wat echt een pluspunt is. Wel hoorde ik zelf af en toe een lichte ruis tijdens het bellen, wat soms wat afleidend was.

Over het algemeen bieden deze oortjes veel waar voor hun geld. Ze zijn comfortabel, hebben een lange batterijduur en de geluidskwaliteit is uitstekend. Perfect voor wie veel onderweg is of gewoon betrouwbare oortjes zoekt voor dagelijks gebruik!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Zitten fijn
  • Geen last van omgevingsgeluid

Minpunten

• Steken soms uit

JeroenBlok 25-09-2024

Mooie prijs en goed kwaliteit

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik heb de oortjes mogen testen en ze bevielen me uitstekend. De oortjes zijn niet duur en hebben een grote batterijcapaciteit. Ik ben fervent wielrenner en vind het altijd fijn om tijdens het fietsen te luisteren naar een podcast of muziek. Door de in-ear functie van de oortjes heb je weinig last van windruis.

Er zit ook een Ambient-soundmodus op de oortjes. Deze is niet te vergelijken met oortjes en koptelefoons uit het hogere segment, maar het doet wat het moet doen. Je kunt de mensen om je heen wel verstaan, al is het soms een beetje onduidelijk.

Qua vorm hadden ze iets ronder gemogen. Soms moet je hem even lichtjes omhoog of omlaag bewegen voordat hij goed in de oorschelp ligt, maar als het eenmaal zit, valt hij er niet meer uit.

Al met al zijn het hele fijne oortjes om te gebruiken!

Pluspunten

• Weinig last van windruis tijdens fietsen
  • Lange batterijcapaciteit
  • Prijs

Minpunten

• Ambient-soundmodus valt iets tegen
  • Hadden iets ronder mogen zijn

Sanne019 23-09-2024

Prima oortjes voor de prijs

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik heb de Sony WF-C510 oortjes mogen testen en over het algemeen ben ik erg tevreden met deze oortjes. Het eerste wat opviel was het compacte doosje waarin de oortjes geleverd werden. Dit doosje is klein genoeg om makkelijk in je zak te stoppen, wat superhandig is als je onderweg bent. Daarnaast was het koppelen met mijn telefoon erg eenvoudig. Binnen no time was de verbinding gemaakt.

Wat betreft de geluidskwaliteit: voor de prijs is die prima. Het geluid is helder genoeg voor dagelijks gebruik, zoals muziek luisteren of een podcast afspelen. Toch viel me op dat er soms wat ruis ontstaat wanneer je buiten beweegt. Met name tijdens het fietsen en lopen, was de muziek hierdoor minder goed hoorbaar. Daarnaast merkte ik ook dat de Bluetooth-verbinding soms even wegviel of haperde.

Al met al zijn de Sony oortjes fijn in gebruik en bieden ze een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ben je vaak onderweg, houdt dan wel rekening met de bijkomende ruis.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Compact oplaadcase
  • Prima geluid

Minpunten

• Ruis in de buitenlucht
  • Haperende verbinding

MichelleW 22-09-2024

Goede geluidskwaliteit en comfortabel

Geschreven voor: Sony WF-C510

Afgelopen weken heb ik de Sony WF-C510 oordopjes mogen testen. Ze zijn stijlvol en worden geleverd in een compact en praktisch opbergdoosje. Ze zitten comfortabel dankzij de meegeleverde siliconen dopjes in drie verschillende maten (S, M, L), waardoor ze voor vrijwel iedereen goed passen. Een opvallend detail is dat de dopjes in maat M zwart zijn, terwijl de S en L varianten wit zijn.
Het koppelen via Bluetooth gaat vlot, zowel met een smartphone als met een laptop. Hoewel er een app beschikbaar is voor extra functionaliteiten, is het niet noodzakelijk voor het gebruik van de oordopjes. De bediening is intuïtief en de batterijduur is boven verwachting. Kortom, ik ben erg tevreden en zou ze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Comfortabel
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Dopjes maat M in zwart, dopjes maat S en L in wit

NDL 21-09-2024

Fijne oortjes!

Geschreven voor: Sony WF-C510

De afgelopen periode heb ik met veel enthousiasme deze oortjes mogen testen. De oortjes maken makkelijk verbinding met de app op je telefoon dus je kan meteen aan de slag. De oordoppen blijven goed zitten en zijn ook veranderbaar door de bijgeleverde extra opzetstukken. De geluidskwaliteit is ook erg goed en kan via een app worden aangepast. Fijne oortjes voor een goede prijs.

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur

Nijntje 20-09-2024

Heel fijn

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik heb dit product de afgelopen weken mogen testen. Kwam in een klein doosje en het koppelen was eigelijk zo gelukt. Ook met de app heel handig. 3 verschillende maten dopjes bijgeleverd. Geluidskwaliteit vond ik echt verbazingwekkend goed. Zodra ik de oortjes in deed hoorde in werkelijk niks meer van mijn omgevingsgeluid (kan je ook uitzetten dacht ik). Ik werk veel alleen dus dit is zo handig om lekker bezig te kunnen zijn en tegelijkertijd muziek te luisteren. Design is lekker klein, soms zag je niet eens dat ik ze in had. Knopjes op de oortjes vond ik ook veel handiger dan bijvoorbeeld dat je moet 'tikken'. Pauze, volgende nummer etc ging dus super makkelijk.

Janneke2081 20-09-2024

Prima, maar even wennen met indoen

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik vind deze oortjes even wennen met indoen. Je moet ze een beetje draaien om goed in je oor te krijgen en in je oorschelp laten passen. Mij lukt het niet om ze heel snel in te doen als je ineens gebeld wordt bijvoorbeeld. Eenmaal in blijven de oortjes goed zitten en sluiten ze omgevingsgeluid al een beetje af.
Het verbinding maken met het 1e apparaat ging heel vlot (in mijn geval mijn laptop) en vanzelf, maar toen ik ze later aan mijn iPhone wilde koppelen kon deze de bluetooth oortjes niet vinden. Ik had verwacht dat je via het knopje op de case de bluetooth zichtbaarheid kon aanzetten, maar om een 2e apparaat te koppelen moet je de app installeren. Toen werkte het wel meteen.
Het geluid is goed en de bediening om het geluid harder en zachter te zetten werkt intuitief.
Het tegelijkertijd verbinden met meerdere apparaten vind ik een echte plus! Zelf heb ik wel liever oortjes met een hangend staafje voor het gemakkelijker indoen.

Pluspunten

• met meerdere apparaten tegelijk verbinden

Minpunten

• beetje lastig in te doen
  • app nodig om met meerdere apparaten te verbinden

Jansen 17-09-2024

Makkelijk verbinden, matig geluid

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik heb de Sony WF-C510 getest en hoewel ze op het eerste gezicht handig leken, zijn ze me toch wat tegengevallen. Een groot pluspunt is dat je de oordopjes met twee apparaten tegelijk kunt verbinden, wat ideaal is als je bijvoorbeeld muziek luistert op je laptop en ineens gebeld wordt op je telefoon. Ze schakelen automatisch tussen de apparaten. Wat de geluidskwaliteit betreft, vond ik het helaas minder. Via de app kun je wel de geluidsinstellingen aanpassen, maar het geluid bleef voor mij toch wat hol klinken, zelfs met verschillende instellingen. Het design van de oordopjes en het laadhoesje zijn verder oké. Het doosje voelt wat goedkoop aan, en de oordopjes ogen best lomp in je oren. Mijn omgeving vond dat ook geen pluspunt. Al met al had ik er meer van verwacht. Ik had gehoopt op noise cancelling, maar deze functie heb ik niet kunnen vinden. Voor deze prijs kun je het proberen, maar het heeft niet mijn persoonlijke voorkeur.

Pluspunten

• meerdere apparaten verbinden

Minpunten

• hol geluid

WterHorst 16-09-2024

Top product voor een goede prijs

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik heb dit product mogen testen en ik ben zeer tevreden.
Vooral getest tijdens sport, tuinieren en huishouden en ze blijven echt goed zitten.
Wat ik vooral belangrijk vind is dat hij zonder al teveel gedoe connect met de telefoon en ik heb daarin dan ook geen problemen ondervonden.
Het geluid is erg goed en dmv van een app kan je instellingen wijzigen zoals je ze wilt hebben.
Tijdens het touwtje springen is een oortje een keer uitgevallen, dat was het.
Het design vind ik ook erg mooi. Niet teveel gedoe met knopjes en dergelijke. gewoon strak en nuttig.
Erg belangrijk vind ik dat het geen pijn deed als je ze langere tijd in hebt.
Super goed product voor een goede prijs!

Pluspunten

• Zit goed, geen pijn
  • Mooi geluid
  • Batterij gaat lang mee

p****************@g******** 12-09-2024
Geschreven voor: Sony WF-C510

Erg goede oordoppen. Ik ben zeer tevreden over deze set. Ik heb ze gebruikt op een Iphone 13 pro max en dat werkt erg goed.
Er is ook een app in de appstore die je kan downloaden ( wel even aanmelden in de app) en dan heb je nog meer functies beschikbaar.

Enige waar ik aan moest wennen is dat het gewicht van de doppen bovenin je oor zit.
Voorheen had ik die van Apple zelf en dat steeltje hangt naar beneden. Dit gewicht zit naar boven en dat maakt ze soms lastiger in te krijgen en kwamen ze soms los.

Maar het geluid is echt subliem en ANC is zeker goed. Niet te overdreven stil maar wel aanwezig.
De bass is goed hoorbaar en zeker voor muziekliefhebbers zijn dit goede oortjes.

Voor mij een dikke plus.

anne1234 12-09-2024

Fantastisch!

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik heb deze oortjes mogen testen en ik ben echt onder de indruk van de Sony WF-C510 oordopjes! Het gebruiksgemak is fantastisch; ze zijn super eenvoudig te koppelen met mijn telefoon en de bediening is intuïtief. De verschillende functies, zoals het snel kunnen pauzeren en overslaan van nummers, maken het luisteren naar muziek een genot. De geluidskwaliteit is werkelijk verbluffend voor deze prijsklasse. De bas is diep en krachtig, terwijl de hoge tonen kristalhelder zijn. Het design is prachtig en stijlvol, en de case sluit perfect en voelt stevig aan. De oortjes zitten comfortabel in de oren, zelfs na urenlang gebruik. Ik kan ze iedereen aanraden die op zoek is naar betaalbare, kwalitatieve oordopjes!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • eenvoudig te koppelen
  • stijlvol
  • stevige case

Jkr 06-09-2024

Top oortjes

Geschreven voor: Sony WF-C510

Ik heb deze oortjes nu een tijdje in gebruik en zou ze absoluut aan anderen aanraden. Allereerst komen de oortjes binnen in een milieuvriendelijke verpakking (papier), wat voor mij al een pluspunt is. Dan het product zelf: zowel de oortjes als de oplaadcase zijn simpel maar mooi vormgegeven. Voor mij waren de rubberen opzetstukjes die erop zaten meteen goed, maar anders zijn er nog andere maten meegeleverd zodat ze altijd passen (ook tijdens het hardlopen blijven ze goed zitten) . De geluidskwaliteit is goed en de verschillende druk-functies per oortje die je zelf in kan stellen zijn erg handig. Al met al ben ik dus erg tevreden!

Pluspunten

• Zitten goed
  • Veel opties