AKG Mini Headphones K 27 i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AKG Mini Headphones K 27 i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

akg freak 10-03-2007
Geschreven voor: AKG Mini Headphones K 27 i

geweldige koptelefoon, het is de concurent van de sennheiser px 100,200 maar sennheiser red het niet met akg wat een geweldig geluid, bij sennheiser als je het geluid zachter zet dan is alle warmte en het mooie geluid weg, bij AKG kan je hem heel zacht zetten en het geluid is nog perfect vergeleken bij akg is sennheiser echt een lachertje! en ik heb en de px 100 gekocht en teruggestuurd en de px 200 ook echt waardeloos de AKG K 26 p geeft hetzelfde geweldige geluid die heeft mijn vriend alleen de 27 serie zit een volume regelaar op en hij is wit en hij schijnt 1 decibel meer te hebben en de freqentie is iets hoger maar eigenlijk niet vanelkaar te onderscheiden dus als je echt een goede koptelefoon zoekt AKG 26 of 27
veel succes