Panasonic RP-HTX7 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic RP-HTX7 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

joeri_777 15-05-2008
Geschreven voor: Panasonic RP-HTX7

Mooi design, Minder geluid

Deze Panasonic is (naar mijn mening) een erg mooi gevormd retro model. De oorschelpen zijn misschien wat te klein voor mensen met grotere oren. De hoofdtelefoon zit ook vrij strak om je het hoofd en kan bij mensen met grotere oren niet erg comfortabel zitten. Passen je oren wel goed in de oorschelpen dan sluit deze je oren perfect af van omgevingsgeluiden.

De hoofdtelefoon staat qua volume vrij hard afgesteld, in vergelijking tot de meeste Sennheiser's. De bas is wat te aanwezig. Bij Ipod's en andere mp3-spelers, waar de bas over het algemeen vrij licht of niet aanwezig is, zal dit een aangename bijkomstigheid zijn. Maar sluit je deze aan op een portable CD speler of op je goede stereo installatie, dan is de bas erg op geblazen en is erg veel treble aanwezig. De muziek is dan helaas niet erg helder.

Qua design een geslaagde hoofdtelefoon. Maar voor dit geld had ik wat meer geluidskwaliteit verwacht. Het blijft wel een leuke hoofdtelefoon.