GROHE Start - eenhands-wastafelkraan (zwenkbereik 140°, met temperatuurbegrenzer, instelbare hoeveelheidsbegrenzing), mat zwart, 324412432 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Start - eenhands-wastafelkraan (zwenkbereik 140°, met temperatuurbegrenzer, instelbare hoeveelheidsbegrenzing), mat zwart, 324412432 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cimbom 25-08-2024

Ik ben erg blij met de GROHE QuickFix Start keukenmengkraan met lage uitloop . De kraan heeft een strak en modern design dat super mooi past bij mijn keuken. De matte zwarte afwerking geeft een luxe uitstraling en past goed bij mijn andere keukenapparatuur, die ook veelal mat zwart zijn.

De installatie van de kraan was zeer eenvoudig dankzij het QuickFix systeem. Heel snel had ik de kraan geïnstalleerd en kon ik genieten van mijn mooie kraan.. De waterstraal is krachtig en precies, waardoor ik moeiteloos mijn afwas kan doen.
Daarnaast is de kraan van hoge kwaliteit en voelt stevig aan. Ik ben ervan overtuigd dat deze kraan jarenlang mee zal gaan zonder problemen. Al met al ben ik zeer tevreden met de GROHE QuickFix Start keukenmengkraan en zou ik het zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een hoogwaardige en stijlvolle keukenkraan. #reviewclub

Jo 30-07-2024

Het is een uitstekende keuze voor elke moderne keuken. De kraan is niet alleen stijlvol en strak vormgegeven, maar ook zeer functioneel. De installatie was eenvoudig dankzij het QuickFix-systeem, en de waterstroom is soepel en gemakkelijk te regelen. Bovendien zorgt de matte zwarte afwerking voor een elegante en eigentijdse uitstraling. Een geweldige toevoeging aan onze keuken die ik iedereen kan aanbevelen.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Stijlvol ontwerp
  • Uitstekende functionaliteit

KimP 23-06-2024
De mat zwarte GROHE keukenmengkraan is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een stijlvolle en functionele toevoeging aan de keuken. De kraan oogt modern en geeft de keuken een mooie upgrade. Ze heeft een strak design en is eenvoudig te installeren. De matte afwerking van deze keukenmengkraan vereist wat meer onderhoud omdat vingerafdrukken en kalkaanslag sneller zichtbaar zijn. Voor personen die houden van een moderne keuken met een focus op kwaliteit en esthetiek, is deze mengkraan een aanrader.

a***************@m****** 18-06-2024

De Grohe Start - eenhands - wastafelkraan is uitgevoerd in een matte zwarte kleur en past volgens mij niet enkel in een modern interieur maar ook in een al wat klassiekere interieur. Ze ziet er stoer en robuust uit en heeft een één-greepse bediening. Deze is gemakkelijk in een warme of koude stand te zetten, en ook al is de warmteaanduiding ( blauw of rood bolletje) discreet aangebracht toch is het heel goed zichtbaar. De kraan kan zelfs zonder gereedschap geplaatst worden dankzij het Quick montagesysteem. Verder zit er ook geen lood of nikkel in de kraan verwerkt zodat ze ook nog eens milieuvriendelijk is omdat ze deze stoffen niet kan afgeven aan het water. Een aanrader, mijn oude kraan verwijderen ging moeilijk maar de nieuwe plaatsen was piece of cake.

Pluspunten

• eenvoudige plaatsing
  • vrij van lood en nikkel

Amberrr 16-05-2024
Mooie zwarte kraan die niet al te hoog is, waardoor deze goed past bij mijn kitchenette met bovenkastjes. Hij is vrij neutraal en modern met 1 hendel waarmee je kan kiezen voor koud/warm en hoe hard het water moet stromen. Of het zwart goed op de kraan blijft zitten moet de tijd nog uitwijzen. De kraan kan vrij gemakkelijk opzij bewegen waardoor de straal in de hele wasbak komt. De straal zelf is fijn en eigenlijk gewoon zoals je verwacht van een kraan.
De montage is wel wat ingewikkelder, maar met gebruik van de anti-lek ringetjes die we erbij besteld hadden zit hij nu goed gemonteerd in een uurtje.

Pluspunten

• Modern design
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Montage kost wat meer tijd dan verwacht

j******@h********** 03-05-2024
De kraan gebruik ik zelf niet in de keuken, maar in de badkamer. Ik had behoefte aan een kraan met grotere zwenkbereik. Het heeft een mooie matt zwarte kleur dat goed past in mijn badkamer. Temperatuurbegrenzer werkt ook zoals verwacht. Afhankelijk van je cv-ketel of boiler merk je hoe snel het warme water binnenstroomt.

De kraan was verder wat lastiger te monteren dan verwacht. Dit kan natuurlijk ook komen aangezien ik het niet heb gemonteerd in de keuken wastafelkraan. Dit is momenteel het enige minpuntje dat ik kan benoemen voor dit product. Verder erg tevreden mee.