AEG AG406

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AG406 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Candice 25-07-2011
Geschreven voor: AEG AG406

Deze kruimeldief deed het prima, maar na 2 jaar was de zuigkracht volledig op. Ik vind dit een veel te korte levensduur, zeker voor een apparaat dat je maar een paar keer per week gebruikt!

criticaster 58 25-06-2011
Geschreven voor: AEG AG406

Heb deze kruimeldief eind 2008 gekregen. Was er erg tevreden over: zoog goed, weinig lawaai, licht in gewicht, goed te reinigen. Helaas is er na ruim 2 jr. weinig zuigkracht meer over, zelfs op de max. stand voldoet het niet meer. Helaas! Erg korte levensduur dus terwijl hij niet eens zo intensief werd gebruikt!

Jolanda81 30-05-2011
Geschreven voor: AEG AG406

In het begin was ik erg tevreden over deze kruimeldief. De zuigkracht was gigantisch, hij ligt lekker in de hand, makkelijk op te bergen en makkelijk schoon te maken. Na echter 2 jaar (1 dag na de garantieperiode) is de zuigkracht behoorlijk teruggelopen. Hij zuigt nu bijna niets meer op.

Anoniem 16-05-2011
Geschreven voor: AEG AG406

Een aantal jaren geleden hadden we al een AEG kruimeldief, deze gaf na 7 jaar de geest (niet gek voor een apparaat van 4 tientjes). 1,5 jaar geleden een Black&Decker Pivot gekregen voor mijn verjaardag. Deze maakte een hoop herrie maar zoog als een tierelier. Echter na 1,5 jaar was de akku versleten, en dat bij normaal gebruik. Apparaat van kleine 100 euri kon zo bij de vullis. Nu verleden maand maar weer een AEG-Electrolux Rapido gekocht. Wat een fijne kruimeldieven zijn dit. Ligt lekker in de hand door zachte greep en weegt niet te zwaar. Zuigkracht is goed en maakt daarbij niet veel lawaai. Filter is wat onhandiger schoon te maken danbij B&D,maar das dan ook het enige minpuntje. Deze AEG rapido is echt een toppertje voor niet al teveel geld.

MB80 31-01-2011
Geschreven voor: AEG AG406

Deze kruimeldief nu ruim 2 jaar in ons bezit en wij zijn erg tevreden. Hij zuigt de kleinste kruimeltjes op en maakt relatief weinig geluid. Een goede, stevige houden en na intensief gebruik is er geen slijtage te ontdekken.

arno1902 11-12-2010
Geschreven voor: AEG AG406

Goede zuigkracht. Extra hulpstukken zijn handig (en noodzakelijk door de wieltjes), om hele lichte kleine frutseltjes op te zuigen. Bediening is makkelijk. Bevalt tot nu toe goed.

marian 55 14-10-2010
Geschreven voor: AEG AG406

fijne kruimeldief, zuigt precies krachtig genoeg waar ik hem voor nodig had, en dat zijn de knoeierijen van de vogeltjes!
mijn vorige kruimelzuiger was een black en decker, die was waardeloos,batterij snel versleten en maakte een herrie alsof er een vliegtuig over kwam.

Henny Joosten 14-08-2010
Geschreven voor: AEG AG406

Ik kocht op basis van de twee ervaringen die hier staan een zelfde. Het is een perfecte kruimeldief. Lekker licht doch zeer degelijk en natuurlijk, hij doet zijn werk meer dan voortreffelijk. Ik kocht hem bij MMarkt voor 49 euro.
Handig die wieltjes aan de zuigmond en het hele ontwerp is eigenlijk heel goed doordacht. Een absolute aanrader want ik had er eerst eentje waarvan ik dacht dat dat al een redelijk goede was maar niet te vergelijken met deze AEG 406!

Dixan 23-07-2010

Algemeen:
Geweldig apparaat. Deze keer iets meer geld uitgegeven, maar het is merkbaar. Voor de huisdierhouder is het een goed alternatief om even snel dagelijks de rondzwevende haren op te zuigen. Muggen vangen gaat er ook goed mee!

Positief:
+ lange gebruikstijd, in ieder geval langer dan een half uur
+ aan/uit schakelaar kan (maar hoeft niet) vergrendelen. Je krijgt dus geen pijn in je duim..
+ zuigt heel goed, ook grotere dingen (als: kattenbrokjes; kattenbakgrit) worden probleemloos opgezogen.
+ schoonmaken gaat makkelijk, de harige stofzooi gaat makkelijk van het ronde stoffilter af
+ wieltjes aan de zuigmond, geen geschuif over de vloer

Negatief:
- door de grote luchtverplaatsing wil het wel eens voorkomen dat stof of huisdierharen voor de kruimeldief uitvliegen. Maar, door de geweldige zuigkracht haal je ze wel weer in!
- beetje zwaar

Afwachten:
* hoe goed de batterij zich blijft gedragen..

Anto77 07-02-2009
Geschreven voor: AEG AG406

Handzaam apparaat met flinke zuigkracht en weinig lawaai. Handige wieltjes aan de voorkant. Heeft een goed stoffilter wat ook makkelijk te reinigen is. Je kunt de lader ophangen of neerzetten. De felle led die aan gaat als je het apparaat oplaad kan wel als een nadeel ervaren worden.