BLACK+DECKER PV1405

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER PV1405 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

jdevlaming 15-02-2010

Miskoop van 2009
Na 12 jaar een B&D kruimeldief was het tijd voor een nieuwe. Niet zo'n goedkope namaak van 10 Euro, nee, het moest wéér een échte B&D worden, de énige échte, dus...... DUS NIET !!!!! 85 Euro weggegooid geld, dus... Wat een herrie, wat een piepklein zuigmondje en owee, als je stopt, houd je hand eronder, want het vuil valt er zo weer uit. Mailtje naar B&D, geen reactie. Toch maar een nepper van 10Euro genomen, als ik die moet weggooien doet het niet zo'n zeer.
+ houder/oplader
- lawaai - te kleine zuigmond --- niet functionerende terugslagklep - prijs te duur gezien matige prestaties

darkyduck 10-08-2008
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1405

+ Krachtige zuiging, werkt prima op onze bank met katteharen
+ Vormgeving: Ziet er mooi uit en bergt redelijik compact op. Ook stofcontainer legen gaat makkelijk en hygienisch

-- Geluidsniveau!!! Hij maakt dusdanig veel lawaai dat het niet leuk meer is. Is daarom kandidaat voor marktplaats straks vrees ik.
- Smalle zuigmond. De zuigmond is erg smal het zuigen van de 'ontbtijt-area' wat langer duurt, had liever een bredere zuigmond gezien.

Al met al een prima kruimelzuiger als je tegen de herrie kan. Voor ons is dat de reden om dit apparaat niet aan te raden tenzij je slechthorend bent.

1pam1 19-06-2008
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1405

Mijn ervaringen wijken af van de voorgaande. Ik ben niet zo tevreden over de oplaadtijd (16u) en dan werkt ie maar 15 min. Ik kan mijn auto niet in 1x schoonmaken en moet tussendoor de kruimelzuiger gaan opladen. Verder vind ik hem wel fijn in gebruik. Makkelijk te legen en schoon te maken. Ook is het fijn dat je de inhoud ziet en dus weet wanneer je moet leegmaken.

Lady Anita 30-05-2008
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1405

Geweldige kruimelzuiger, super krachtig. Op de meest lastige plaatsen handig, zonder dat een grote stofzuiger ervoor uit de kast hoeft te worden gehaald.
De auto even gauw schoon zuigen, het autostoeltje nadat kleine uk lekker heeft zitten kruimelen, Het tapijt met kattenharen moeiteloos, onder de eetstoel van kleine uk. Heerlijk binnen no time is het echt weer schoon. En hoef je echt niet staan zwoegen met een grote stofzuiger, hij doet er niet voor onder!!!

somebodysomebody 25-05-2008
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1405

Een krachtige zuiger, handig voor de trap. Vertoonde helaas na een week een gebrek. Het leertje in de zuigmond had ik opgezogen want had kennelijk los gezeten.
De leverancier heeft het apparaat naar de fabrikant gestuurd en die heeft onmiddellijk per omgaande een nieuw exemplaar gezonden. Prima service dus.
Een nadeel vind ik dat het borsteltje op de zuigmond niet kan blijven zitten als je de kruimeldief in de oplader zet; het maakt dan geen contact en wordt dus niet opgeladen.

eddie7 17-01-2008
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1405

Nu een maand in bezit, en we zijn er erg tevreden over.
De zuigkracht is ruim voldoende zodat we ook onze beklede trap er goed mee schoon kunnen houden en de accu houdt het lang vol. Met 2 katten in huis die er vaak een bende van maken is deze kruimeldief een uikomst. Iedere keer de (grote) stofzuiger pakken is niet echt ideaal. Het filter is onder de kraan schoon te maken en het legen van kruimeldief is ook eenvoudig en praktisch.