Asus UX32 ZENBOOK UX32VD-R4002H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus UX32 ZENBOOK UX32VD-R4002H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter201 18-03-2013

Een van de beste ultrabooks op de markt, weliswaar alleen SSD-cache maar voor een ultrabook wel een echte krachtpatser met I7 processor en echt HD beeldscherm. De harddisk is eventueel zelf te vervangen door een SSD en je kunt ook makkelijk zelf meer geheugen bijplaatsen. Geluidskwaliteit is zeer goed voor een notebook. Verder is de toetsverlichting (helderheid zelf in te stellen) fijn bij werken in het donker. Enige nadeel, de ventilator vindt ik vrij storend, deze slaat vrij vroeg aan (bij ongeveer 45 graden processortemperatuur). Dit heb ik echter opgelost met het programmaatje auto fan control, waarbij je zelf bepaalt wanneer en hoever de ventilator aanslaat.