Apple MacBook Air 2008

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Air 2008 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kromhout 12-07-2009
Geschreven voor: Apple MacBook Air 2008

Eindelijk een laptop/computer die werkelijk alles in huis heeft om van te genieten.
Snel, Geluidloos, O.S. zit zeer goed in elkaar, PRACHTIG uiterlijk. Enz.Enz.Enz.

Ook de Wi-Fi werkt uitstekend. Reeds in verschillende landen uitgeprobeerd. Geen probleem ondervonden.

Voor muziek/films heb ik een klein Altec Lansing speakertje aangesloten. De iM 207.Klinkt als stereo. Kamervullend.

Werk als liefhebber al 40 jaar zakelijk en privé met computers en 15 jaar met laptops van verschillende merken en grootte van schermen.
Vanaf het DOS tijdperk tot Vista.

Maar deze laptop is nu al, na 2 maanden, mijn favoriet. Verschillende laptops opgeruimd.
Het is mijn eerste Apple. Maar ben gelijk verkocht en verknocht.

Kortom, niet treuzelen maar KOPEN!!!

svenmeij 04-06-2009
Geschreven voor: Apple MacBook Air 2008

Wat een geweldige laptop is dit!

De macbook air is mijn eerste Apple laptop. Wel altijd naar gekeken, maar toch nooit de stap durven zetten, tot nu. En ik kan zeggen: het is geen stap waar je spijt van krijgt! Het besturingssysteem is supersnel en heel stabiel. Eigenlijk is het raar dat iedereen alle probleen van Windows accepteert als er ook zulke goede computers te koop zijn! De apple valt in 1 zin te omschrijven: Het werkt gewoon

De MacBook Air heeft maar weinig aansluitmogelijkheden en de interne speaker is alleen mono, maar wat maakt het uit? Alles zit erin en de draadloze netwerkverbinding is erg stabiel. De aluminium behuizing voelt degelijk. Het beeldscherm verdient nog wel een aparte vermelding: Zelfs in de volle zon is het scherm nog te lezen terwijl je een zonnebril op hebt. Er zijn maar weinig laptops die dit nadoen.

piet3 30-10-2008

Een fantastische notebook.
Klein, licht, mooi beeld, prachtig design met het gemak en betrouwbaarheid van het Apple operating systeem (geen virussen, 1 sec opstarttijd (hibarnate) en 25 sec reboot. ook na lange tijd nog net zo snel als in het begin )
Het ontbreken van een cd-rom drive is voor mij geen probleem. In mijn vorige laptop zat ie wel maar heb hem in 3 jaar tijd slechts 10x gebruikt.
1 USB is ook wat mager maar gaat vaak toch goed. Ik heb een USB hub bij de hand maar heb die nog maar sporadische gebruikt.

Echte minnetjes van het systeem is de mono speaker. Het geluid is redelijk maar waarom geen stereo? ? Ook de grote van de schijf is erg mager en moet je steeds opletten of deze niet volloopt. Ik heb geen zin in allerlei externe schijven e.d.

Al met al een topper voor mensen die vaak onderweg zijn zoals ik.

Marco Verbrugge 01-06-2008
Geschreven voor: Apple MacBook Air 2008

Heerlijke laptop: perfect om presentaties mee te geven en fijn om mee te werken 'op de bank'.

Ook al is hij klein, licht en erg dun, toch is hij stevig en heeft hij een scherp beeld. Knap gedaan door Apple!

peter24 18-04-2008
Geschreven voor: Apple MacBook Air 2008

de mooiste laptop tot nu toe.
perfect voor onderweg, heel mooi beeldscherm, weegt niks en zo plat als een dubbeltje
en thuis een imac voor het 'zware' werk.